Sevgilim ilk buluşmada sevgilim hediye almadığı için çok söylendi normal mi?

sevgilim 20 yaşında mühendislik okuyor. farklı şehirlerdeyiz, o denizli de ben antalyadayım.. öncellikle şunu söylemeliyim ki, çocuk gerçekten beni seviyor hatta benim sevgimden daha ağır onun sevgisi.. beni görmek için arkadaşından 1000 tl borç aldı, harçlıklrını biriktirdi ve ailesinden gizli beni görmeye geldi. ve geldiği zaman hediye, çiçek vs almadı. 5 gün kaldı, üçüncü buluşmamızda 1 demet gül aldı. bakın ben hediye mevzusunu takmadım aklıma bile gelmedi, kavuştuk o bile yeter ama annem sürekli söylendi " yok bana mı alacaktı sana alacaktı, insan kendini bu kadar değersiz hissettirmemeli, twitterdan tanışmışsın belki dolandırıcı" gibi çirkin laflr etti hevesim o kadar kursağımda kaldı ki siz ne düşünüyprsunuz bu konı hakkında

Sevgilim ilk buluşmada sevgilim hediye almadığı için çok söylendi normal mi?
Cevapla