Sevgilime benim hediye alıp onun bana hiç almamış olmaması normal mi?

Sevgilime her fırsatta hediye alıyorum ama o bana 1 kere bile almadı. Uzakta yaşıyoruz. Gelirken masrafları o karşılıyor ben yeme içmeyi ödüyorum. Onun dışında ben hediye de alıyorum o hiç almıyor. Normal mi ben mi büyütüyorum

Sevgilime benim hediye alıp onun bana hiç almamış olmaması normal mi?
Cevapla