Ön yargı duymak ve güvenmemek beni yalnızlığa mı mahkûm bırakır?

Karşımda ki adamın iyi niyetli olduğunu hissetsem bile bi süre sonra sohbeti kesiyorum. Psikolog ile görüşme tavsiyesi vermeyin. O da bir yere kadar fayda sağlıyor. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Ya da bu gerçekten de aşılması gereken bir problem midir?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ön yargı duymak ve güvenmemek beni yalnızlığa mı mahkûm bırakır?
Cevapla