Sürekli yalnız takılan biri olarak neden içe dönük ve kendini savunamayan biri gibi algılanıyorum?

Ben genelde tek takılıyorum genelde böyle insanlar içe dönük kendini savunamayan tipler olarak görülüyor ama kendimi gayet iyi savunan ve ifade eden bir insanım sadece güvensizlik var ve artık bazen bazı şeyleri tekrar tekrar anlatmak zor geliyor çünkü zamanında çok yanlış anlaşıldı neden böyle algılanıyor sizce?

Sürekli yalnız takılan biri olarak neden içe dönük ve kendini savunamayan biri gibi algılanıyorum?
Cevapla