Kimseye güvenmiyorum , yalnızlığı seçtim diyeniniz var mı?

Çok iyi niyetli arkadaş canlisi biri olarak o kadar kazık yedim ki.. Artık yalnizligi seçtim. . diyeniniz var mı?

Kimseye güvenmiyorum , yalnızlığı seçtim diyeniniz var mı?
Cevapla