Yalnızlık çekiyorum ama kimseye güvenip de yanaşamıyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kazık yiyip kandırılmaktan çok korkuyorum ama bir yandan hayatımda birisi olsun istiyorum çünkü yalnızlık bana göre cekilmiyor.. kimseye güvenmiyorum en son birinden darbe yedim o yüzden korkuyorum.. yalnızlıkla nasıl başa çıkılır? Sevgiyi ilgiyi tam olarak yaşamadım hep kısa süreli ilişkilerim oldu aynı durumda olan var mı?

Yalnızlık çekiyorum ama kimseye güvenip de yanaşamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla