Omzuna yaslanıp ağlayacağım ve güvendiğim bir kişi bile yok, neden bu kadar yalnızım?

Canım yanıyor, yutkunamıyorum Rahat rahat dertleşeceğim arkadaşım yok, ağlamak istiyorum ;(( Hayatım zor, kalbim kırık..
Omzuna yaslanıp ağlayacağım ve güvendiğim bir kişi bile yok, neden bu kadar yalnızım?
Cevapla