O kadar yalnızım ki bir derdim olsa arayıp da içimi dökecek kimsem yok?

Bugün konuşmaya çok ihtiyacım vardı rehberimdeki insanları aradım hepsi meşguldü ve biri bile bana geri dönemdi çok kötü hissetim
O kadar yalnızım ki bir derdim olsa arayıp da içimi dökecek kimsem yok?
Cevapla