O kadar yalnızım ki derdimi anlatacak içimi dökebileceğim tek bir insan yok?

Ben kiminle dertleşip ağlıcam kiminle acımı paylaşıcam neden bu kadar çaresiz ve yalnızım niye benim kimsem yok niye

O kadar yalnızım ki derdimi anlatacak içimi dökebileceğim tek bir insan yok?
Cevapla