Neden ben yalnızım hiç kimsem yok çok üzülüyorum napmalıyım?

Bende insanlarla bağ kurmak istiyorum hiç kimsem yok arkadaşlarım olsun istiyorum ama yok hicbizaman olmuyo

Neden ben yalnızım hiç kimsem yok çok üzülüyorum napmalıyım?
Cevapla