Neden bu kadar kimsesiz olmak zorundayım ya?

Ailem beni yalnız ortada bıraktı sahiplenmediler hep kendi dertlerindeydiler erkekler anca güzelliğime gelip bana zerre değer vermeyip beni kullanamayacaklarını anlayınca geri gidiyorlar. Kadınlar deseniz zaten kıskançlık/ego yarışı vb sırf özgüvenli güçlü bir görünüşüm var diye ama kimsesiz olan bir kadının başka türlü görünme şansı yok. Özellikle de şu özel günlerde yalnızlığımı daha çok hissediyorum derdim acındırmak değil sadece içimi dökmek istedimmm

Neden bu kadar kimsesiz olmak zorundayım ya?
Cevapla