bu adamı gördükçe eski sevgilim aklıma geliyor. o kadar tipi benziyor ki çıldırasım ağzını burnunu kırasım geliyor. gerçekten yeter artık böyle erkeklerden bıktık. sorun şu ki bu erkekler başta kendilerini evliya gibi tanıtıyorlar bizde inanıyoruz sonradan foyaları ortaya çıkıyor ama biz çoktan onlara bağlanmış oluyoruz ve zor kopuyoruz onlardan. ama çok şükür ben bıraktım kendi hayatıma odaklandım. kızlar aklınızı başınıza alın. bir insandan hayır gelmiyosa ve bu apaçık ortada ise onu düzeltmeye çalışmayın. bırakın gitsin ya
Dizilerde ve filmlerde böyle tipleri adeta "örnek erkek adayı" olarak gösteriyorlar. Sonra da sonları hüsranla bitiyor. Bir zamanlar böyle tipler; sağda solda 3 5 kuruş dilenip ya bali alıyorlardı ya da haplanıyorlardı. Şimdi ise medyadan, müzik dünyasına kadar itibar görür oldular.