Türk kızları neden erkekleri kullanıyor?

Ben hiç bir erkeğe destek çıkan bir Türk kızı görmedim, hep insanların sosyal statüsüne çok fazla düşkünlükleri olmaları can sıkıcı hem de kendileri bir gram zora gelememekteler.

Evlenince çalışmıyorlar, ne bileyim bir yemek ısmarlamazlar elini cebine atmazlar, illa her şey erkekte olacak, hiç bir kız ben arabam ile seni gezdireyim demedi mesela bu güne kadar kimsenin de dediğini düşünmüyorum.

Yabancılarda ise bu böyle değil insanlar hep beraber olur beraber çalışır beraber yeriz düşüncesinde?

Türk erkekleri yolunacak tavuk mu?
Cinseldaşlarım :D Türk kızları ile evlenmeyin fırsat bu fırsat ülkemizde bir çok mülteci var.

Türk kızları neden erkekleri kullanıyor?
Cevapla