Selâmm 🧚🏻
Doğum günleri, yılbaşları, başka herhangi bir başarı öyküsü kutlaması vs tüm bu özel günlerini ailesiyle kutlasa sorun eder misiniz? Size her zaman ertesi günler düşüyor…

Selâmm 🧚🏻
Doğum günleri, yılbaşları, başka herhangi bir başarı öyküsü kutlaması vs tüm bu özel günlerini ailesiyle kutlasa sorun eder misiniz? Size her zaman ertesi günler düşüyor…

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sorun veya dert etmem mutluluğunu ailesiyle önce kutlamaktaki asıl amacını çözmek isterim. Bazen aileye saygı ve vefa nedeniyle o tarz günler ilk olarak aileye ayrılır. Belki sevdiğim erkeğin de aklında ben olabilirim belki o da en sona benimle başbaşa geçireceği zamanı saklamıştır. Burada asıl düşünce daha önemli. Ailesiyle mutluluğuna katılırım, sonra ikimiz yeniden başbaşa kutlarız diyorum. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Hem ailesiyle hem de benimle kutlayabilir. İlla belli bir günde belli bir saatte olması da şart değil. Sadece ailesine zaman ayırmasına gerek yok.
Evet bunu sorun ederdim tabi ki. bir insan tabi ki ailesine bağlı ve ailesini sevebilir. ama sürekli onlarla zaman geçiriyorsa bu beni rahatsız ederdi. çünkü sevgilimle baş başa yalnız kalmak isterdim ben. özel günlerin böyle anlamı oluyor çünkü.
Benim için doğum günü gününde kutlanır. O günü tümüyle ailesiyle geçiriyorsa bu onun tercihidir. Ben sonrasında bir kutlama yapmam. O özel gün geçmiş gitmiş sonuçta.
Cevap
4Cevap
Kutlasin bende özel günümü ailemle kutlarım kısasa kısas
Hayır etmem her iki tarafa da vakit ayırarak bütün özel günlerinin kutlamasını yapabilir bence
Sorun mu? Yooo. 🙄
Hayır sorun etmem tabii kendi tercihi
E yani kim etmez
Yani bir süre sonra sorun ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?