Doğum gününüzü sevgilinizle baş başa mı yoksa aileniz ile mi kutlamak isterdiniz?

Selam

KS'nin can canları ✌️

Sevgili ile tabisi 🙄aile ile çok kutladık.

Sevgili ailem bunu bana çok görmeyin nolur🙄
Sevgili ailem bunu bana çok görmeyin nolur🙄
Doğum gününüzü sevgilinizle baş başa mı yoksa aileniz ile mi kutlamak isterdiniz?
Cevapla