Selam
KS'nin can canları ✌️
Sevgili ile tabisi 🙄aile ile çok kutladık.

Selam
KS'nin can canları ✌️
Sevgili ile tabisi 🙄aile ile çok kutladık.

ailem ile kendisini aynı yere koymasın hiç bi zaman çünkü ailemi seçerim 😃 babişkocuğum doğum günümü kutlayacakta ben sevgilime gideceğim öyle mi öyle bir Dünya yok 😃
Kesinlikle katılıyorum 😍
Cevap
20Cevap
Sevgilim ile daha güzel olurdu :)
Sevgilimle kutlamak isterdim sevgilim yoksa da arkadaşlarımla kutlamak isterdim. arkadaşım da yoksa kutlamak istemem.
Ben sadece sevgilimle/eşimle kutlarım.. Aile topluluğuna mesafem bâki zaten.. Sevgilimin olsa, varlığı, gülüşü yeter..
Bence de ☺️
☺️🎈
Sevgilim olmadığı için ve şanssızlığımdan dolayı hiç olmayacağı için, ve de psikopat bir ailem olduğu için kendi kendime kutlarım doğum günümü ben 😂
Ahahay 😄
Kazık kadar insanlar neden doğum günü kutlar anlamış değilim tamam doğdun anladık her sene her sene kabus gibi tepemize çıkmasalar artık
Kim kutluyorsa doğum günümü onunla çok fazla kutlayan olmuyor çünkü doğum günümü ailem de bir iki kişi dışında 😅
Hayatımda hiç doğum günü kutlamadım sevmem öyle şeyleri
Sevgilimle ya da arkadaşlarımla kutlamayı seviyorum genelde.
Doğum günümü kutlamam diğer özelleştirilmiş saçma günlerden biri daha.
Doğumgünü kutlama aliskanligim yok kendime hediye alırım o gün genelde..
İkisiyle de sabah sevgilimle kutlarım akşam ailecek.
Ailemle tabiki beni dünyaya getiren insanlarla sevgili gece yarısından sonra kutlayabilir 😄😄😄
Geçen doğum günümü tek başıma kutladım, 30 yaş değerli tabiki.
Sen birde 50 olunca gör
@ayhanist3435 Abim artık 40a doğru gidiyorum, içimdeki hüznü bilemezsin 🥹 Ah güzel kızlar erkeğiniz yaşlanıyor.
Bişey diyim mi yaş sadece 1 sayı ben askerden geleli 30 sene oldu inan nasıl geçtiğini anlamadım ama ruh yaşlanması kötü benim içimdeki ruh daha 25 yaşinda
@ayhanist3435 Abi tabiki orası öyle ama sanki gençlik elden gidiyor, eski enerji olmayacak ve bazı şeylere çok geç kalmışım gibi hissediyorum.
Alakası yok ya enerji hep olur ve olgun erkek seven çok kapiş
@ayhanist3435 Randevu defterim full diyorsun yani)
İki randevu defterim var sen hesapla gerisini
@ayhanist3435 Kaç sayfalık abem
50 şer sayfa
@ayhanist3435 Adamsın, bi kaç tane de bana gönder)
Bakarız
@ayhanist3435 +40
İkisi ile de gün içinde kutlanabilir bence
Kedimle kutlarım boşa kalabalığa gerek yok 😃
Kendimle kutlarım daha iyi 😄
O da olur 😃
Pardon kedi o sgdgdd yanlış okudum
Oluyor öyle şeyler ajdjd
Sorma sjsjsjf
Sorasım geldi xd
😄😄😄
Doğum günü pek kutlayan biri değilim 🤷
Misal diyoruz 😄
Dünya genelinde Kendini Türk hisseden ve tüm Türkiye kutluyor zaten benim doğum günümü 🤷
Öyle olsun 😄
Doğum günü kutlamam pek ya 😂
Misal diyoruz 😄
Arkadaşlarla şöyle güzel bir masa kurup kutlamayı tercih ederdim o zaman 😂
Öyle olsun 😄
En iyisi arkadaşlarla
Ortası bu😄
En eğlencelisi arkadaşlarla kutlanıyor valla
Bence de
Mesele annemin doğum günüydü geçen evde onları yalnız bıraktık
İkiside bir güne sığar bence.
Kutlamayayım yaşlanıyorum
Sevdiklerimle kutlarım.
Kutlamasak daha iyi olur normal bi gün işte
Aile her zaman bir tık daha öndedir
Ailemle tabii ki
Sevgilim olsaydı ailem ile beraber kutlardık
Arkadaşlarımla kutlamak isterim
Doğum günü kutlamıyorum.
Bu sefer sevgilimle
başbaşa kutluyoruz
Çok güzel
Dogum gunu kutlamak istemem
Baş başa terçih ediyorum
Sevgilim ile tabiki
Arkadaşlarım ile kutluyorum.
sevdiğim ile başbaşa
Sevgilim yeterli
Fark etmez yaa
Her ikisideee fnejsns
Hepsi ile olur
Baş başa
Ailem ile
Ailem ile
sevgilimle tabiki
Arkadaşlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?