Bu gün değerli kankam, zorbalamaktan en keyif aldığım arkadaşım fikoşaşkonun doğum günü 😅@frensK iyi ki doğdun muzağferrr, işte ona bir pasta aldım kendisi de üflüyor oy kurban olduğum, (iyi ki doğdun, iyi ki yapmışlar seni sjajja😇🥰🙏)

Bu gün değerli kankam, zorbalamaktan en keyif aldığım arkadaşım fikoşaşkonun doğum günü 😅@frensK iyi ki doğdun muzağferrr, işte ona bir pasta aldım kendisi de üflüyor oy kurban olduğum, (iyi ki doğdun, iyi ki yapmışlar seni sjajja😇🥰🙏)

Evet, sevdiklerimin doğum günleri benim için çok kıymetli. O gün, onlara ne kadar değer verdiğimi göstermek için ufak da olsa bir sürpriz yapmayı, samimi bir mesaj atmayı veya özel bir arama yapmayı ihmal etmem. Doğum günü, sadece yaşlanmanın bir işareti değil; o kişinin hayatımdaki yerini, paylaştığımız anıları ve geleceğe dair dileklerimi kutlamak için bir fırsat. O yüzden o günü akılda tutmak, plan yapıp sevdiğim insanı mutlu etmek gerçekten keyif veriyor ve ilişkileri güçlendiriyor.
Cevap
10Cevap
evet sevdiklerimin doğrum günlerini kutlarım.. mutlu yıllar dilerim arkadaşa
Ulan bana bile böyle soru açmadın hatta doğum günümü unuttun çok pis gücendim şu an shd
Askm biz senin doğum günü zamanında küs rolü yapıyorduk da ondan, hem ben sana bir roman kadar iyi ki varsın başlıği altında doğum gününü kutlayan bir mesaj atmıştım tabii pehh hatirlamazsinn (sataşma) 🤣
Sevdiklerimizin doğum gününe de özen göstermeyeceksek niye seviyoruz ki zatenn. Hepsine özen gösteririm.
Doğum günü kutlu olsun arkadaşın 🎉
Doğum günü olan kişiye doğum günü kutlarım nice yaşlara 😄😄😄
Tabikide sevdiklerim birleri varsa neden olmasın ki
Gayet tabi.
Aslında her gün benim için onun doğum günüdür.
Sadece bir güne bağlamak saçma ve yersiz.
Evet sevdiklerimin doğum gününe önem veririm arkadaşında doğum gününü kutlarım umarım yeni yaşında gönlünce olur her şey
Evet hatta yarın bir arkadsimin doğum günün at hediye bakyom☺️🙃
Evet özenle herkese fotoğraf albümü yapıyorum bana hiç böyle hediye gelmiyor 🥲
Evet değer verdiğim insanların doğum gününü kutlarım
Kız utandırma beni ama 🥲
Sus bee 😂🥳
Eheheh eğlencemizden de kalmıyoz 😝🥳💃💃
Evet özen gösteririm.
Yok göstermiyorum
Kendimin ki hariç evet
Hayırlı yaşlar dilerim
Tarihleri hatırlama hafızam güçlüdür
Evet tabi ki
Hatırlamam bile jsgz
Gösterim tabiki
Evet
Doğum günün kutlu olsun
Özen gösteririklm
Doğum günü kutlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?