
Ben artık 23 yaşındayım, kendimi yaşlanmış hissediyorum. ☹️
Doğum günümün hatırlanmasına, küçük bir cümle dahi olsa yazılmasına çok mutlu oluyorum.
KS'den hesabıma kaptım 25 Xper'i😄
Siz doğum günlerine önem verir misiniz?

Aşırı değil ama önem veririm.
Kişi unutabilir, zaman akışı hızlı geçiyor hatırlamak zor oluyor. Benim doğum günüm hatırlanmayacak gibi değil insanın aklında kalacak şekilde kolay.
Yeni yaşınız, yeni mutluluklar getirsin.
Bu mutluluk aslında sizde saklı dilediğiniz her şeyi yapabilecek akla, zekaya sahibiz.
Tekrardan nice senelere 🎈🎂🎉🎈
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim 😌🌼
🎈✨
Doğum günü...
Yeni bir yaş, yeni kararlar sanki dönüm noktası gibi aslında. Yaptıklarının muhasebesini çıkartırsın ve ona göre kendine yok çizersin. Doğum günleri güzeldir önem veririm.
@PolyannaLisa doğum günün kutlu olsun olsun, nice mutlu senelere annemin bir lafı vardır "ak sakallı dede olasın" diye 😂🤭
Ben onu "ak saçlı nine olasın" diye değiştirip söylüyorum 🎊🎉🍬🥳

Ayy Emre beni çok mutlu ettin, güzel dileklerin için teşekkür ederim. 😌🌼
🥰
Önem vermem. Kutlanmasını da beklemem. En yakın arkadaşlarımın dahi doğum gününü bilmiyorum. Onlar da benimkini bilmezler. Çünkü kutlama adetimiz yoktur.
iyi ki dogdun sen 😊

buda KS ekibinden pasta dilek tut bakalim 🎂
Ayşş teşekkürler canım 💕
Cevap
22Cevap
Aaa doğum günün kutlu olsun nice senelere inşallah musmutlu sapsağlıklı yaşların olsun🥳💜
Teşekkür ederim canım benim
Önem veririm.
Doğum günün kutlu olsun sister
Teşekkür ederim 🌼
Doğum günlerini sevmiyorum
Mutlu yıllar dilerim.
Benim doğum günüm de 2 ay önceydi ama kimseler kutlamadı. Yani biraz tuhaf hissettiriyor ama benim için çokta bir önemi yok. Olmadan da oluyor.
İnşallah bir dahaki doğum günün de kutlanır 😌
Teşekkür ederim 🌼
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara sevdiklerinle birlikte iyi ki doğmuşsun 🎂🎂
Çok teşekkür ederim canım ♥️
Doğum günün kutlu olsun ben şahsen istemiyorum ya bana yapmacık geliyor benimkini zaten bilen kişi yok o yüzden rahatım mis gibi valla
Teşekkür ederim 😊
BEn kendi doğum günümlerime hiç önem vermem. Sene-i devriye-i tevellüdün ferruh olsun. :)
Müteşekkir oldum efenim. 😊
Ne güzel işte bu yıl bayrama denk gelmiş iyi yaşlara
Evet, bayrama denk geldi. Teşekkür ederim 😌
İyi yaşların olsun tekrardan
🌼😌
Nice mutlu senelere, bütün güzel seneler senin olsun ^^
Teşekkür ederim 🌼
Yani ben kendim değilde başkalarının doğum günlerine daha çok önem veririm ama benimkide düşünülüp kullanırsa çok mutlu olurum tabii 😊
Önemsemem doğum günlerini kutlamak bana hep saçma geliyor
Çok önem veririm, kimsenin doğum gününü unutmam. Benim de unutulmamasını isterim.
Mutlu yıllar 😊☀️☀️🎂🎂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
Çok teşekkür ederim
Rica ederim hediye alamadık kusura bakma ama istersen alırım özelden
Yok, teşekkür ederim
Önem vermiyorum.
Doğum günün kutlu olsun.
Teşekkür ederimm 🌼
Doğum günün kutlu olsun ❤🌹🎂
Çok teşekkür ederim hemşehrim ♥️
33 gibi gösteriyor doğum günün kutlu olsun
Teşekkürler
İyikindoğdun aslan parcası nice yillara
Teşekkür ederim
Rica ederim
Evet isterim önemserim
biz önem veririz de sıra bize gelince öyle olmuyor
Hayır pek değil
Pek sevmem ama kutlanirsada niye kutladiniz demem.
Önemsemiyorum o kadar.
Mutlu yıllar dilerim
Teşekkür ederim 😌
Ben teşekkür ederim 😌
Nice mutlu senelere
Teşekkür ederim canım
Canım ne
Efendim* olacaktı
Rica ederim
Mutlu yıllar Lisaaa 🌹 :))
Teşekkürler 🌼
Neren yaşlıysa artık
Yaşlı hissediyorum, yaşlı değilim tabii ki daha gençliğimin baharındayım.
onemsemem
Hiç önem vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?