Arkadaşlar daha öncede buraya yazmıştım 2 yıllık evliyim 1 kızım var eşim ailesinin yanında kulağıma tokat attı diye?

Aslında çok iyi olduğu zamanlarda oluyor bazen melek gibi bazen sinirlerine hakim olamayıp vuruyor tokat atıyor hatta kızımın dogum undan 1 gün önce bile kollarımı sıkmıştı. Eve geldiğimde annem bizdeydi noldu koluna dediğinde birsey yok demiştim. Ama her neyse geçti bir dönem cok iyi oldu cocuk tan sonra düzeldi sandım en son sofrada ailesinin içine küfür etti tokat attı ebi terk ettim. 3 gündür yalvarıyor degiştim sana çiçek gibi bakıcam nolur dön diyor arkadaşlar vicdanıma oynuyor resmen dönmeli miyim cocuk için bu adam değişir mi Allah askına akıl verin

Arkadaşlar daha öncede buraya yazmıştım 2 yıllık evliyim 1 kızım var eşim ailesinin yanında kulağıma tokat attı diye?
Cevapla