MENTAL ÇÖKÜŞÜMDEN DOLAYI KENDİMDEN YAŞÇA BÜYÜK İNSANLARDAN AKIL ALMAK İSTİYORUM?

merhaba şu an hayatımın en zor dönemini geçirdiğimi düşündüğüm dönemdeyim ve artık tutacak el bulsam bile hiç birine inanamıyorum güvenemiyorum kimse gerçek değilmiş gibi geliyor bunun en büyük sebeplerinden bir kaçı ise en güvendiğim dostlarımdan yediğim darbeler... 1 senelik beraber yaşadığım çok sağlıklı ve saygılı içinde bulunduğum bir ilişkim vardı onunla ilişkim bitti bütün dertlerimi onun pozitifliğiyle yanımda bana hep destek olmasıyla derdimi sıkıntımı atlattığım insanlada yolum ayrıldı, annemin sağlıksal problemleri çok arttı kendimi sonda hissediyorum ricam benden büyük ablalarım abilerimden samimi bir konuşma istiyorum biliyorum evlilikleri biten ailesini kaybeden bir çok insan var ama derler ya insan hep en büyük dert kendininki sanar diye şu an derdim bu yaşımda omuzlarıma öyle bir yük oldu ki kambur yürüyorum beni hayata sağlam adımlarla devam ettirmek için bir kandırmaca mı denir yoksa gerçek bir motivasyon mu ne denir bilemedim ama desteğe ihtiyacım olduğunu ve benden yaşça büyük insanların yalnızca bana yararı olabileceğini düşünüyorum teşekkür ederim
MENTAL ÇÖKÜŞÜMDEN DOLAYI KENDİMDEN YAŞÇA BÜYÜK İNSANLARDAN AKIL ALMAK İSTİYORUM?
Cevapla