Çok seviyorum, güzel çekici kariyer sahibi bir kadınım, asla eksik hissettirmedim,2-3 kez ayrıldım bu sebepden, başta yeniyiz diye düzelir belki bağlanır ilerleyen zamanlarda akıllanır dedim öyle de oldu bağlandı geldi yapamıyorum kopamıyorum senden dedi, tanımadığı birinin hesabını neden ekler ki bir erkek, üstelik fenomen bile değil,1 tane resmini beğeniyor diğerlerini beğenmiyor, yemliyor gibi, konuşmadığını nereden bileyim sordum da, kuralları sen koy dedi son şans istedi, hayatımda tek doğrum hayatında olduğum erkeğin benden başka kadınları alanına alması olur, kadın yakın dostu olabilir bunu kabul edebilirim anlattım lakin açık dudak büzen, orası burası açık yandan poz vermiş abazan erkeklerin sayfasında fink attığı kadınları eklemesini asla kabul edemem. Söyledim tamam silicem dedi, sırf onurumdan instagramını eklemedim kontrol ediyor saplantılı demesin diye, şu an çok mutluyuz, konuşuyoruz güzel zaman geçiriyoruz ama hala tek tük ekliyor uzaktan inceliyorum, kabul edemeyeceğim kararını ver demiştim süresi azalıyor ama benden de kopmuyor ne yapmalıyım sizce bu durumda, konuşmaktan anlamıyor tamam diyor icraat çok yavaş?
ERKEK ARKADAŞIM SOSYAL MEDYADAN TEK TÜK KADIN TAKİP EDİYOR NE YAPMALIYIM?
Alismis iste napsin. Bence sen daha fazla alismadan bitir. Kendini tamamen verdiginde dah zor olur ve senin bGlandigini gorunce suanki gibi olmaz daha rahat davranir sana karsi.. belli ki sende gururuna duskunsun ve o zamanda bitirirsin. Ama ne kadar uzarsa o kadar cok canin yanar.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısınız, uzadıkça uzaktan gördükçe takip ettiği kişi sayısının arttığını canım acıyor kendimi çöplük gibi hissediyorum. Uzak durucam.
bıraz ıplerını sal gercek yuzunu boyle goremezsınız. Sızın baskınız altında kısılıgı gızlenebılır ve yanıltıcı olur. Ona guvendıgınızı hısettırın ama uzaktan gozlemleyın bakalım hal ve davranıslarını. O zaman ak koyun kara koyun bellı olur.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zaten hemen ayrılmama sebebim o,2 hafta içinde 5 kadın eklemiş uzaktan bakıyorum gözlemliyorum arıyor beni üstüme düşüyor, ama dikkatli davranıyor önceki gibi seri eklemeleri yok, çoğunu silmiş fakat zorlanıyor gibi, uzaktan izliyorum süresi dolmak üzere konuştum 4 gün önce kaybetmek üzeresin beni sana bağlı hareketlerine tercihlerine bağlı bu ilişki dedim, beni istediğini söyledi, izliyorum şuanda baskı yok
instagramdan ekledim kendisini öğlen, kabul etmeden önce tüm kadınları sayfasından yoketmiş:) Kontrol edebilirsin aşkım yazmış, sen bilirsin tercihlerinden sen sorumlusun dedim. İyi yaptın eklemekle demiş bana. Bakalım uzaktan takipteyim.
Güzel çekici kariyer sahibi bir kadınsın. Senin böyle karakteri 5 para etmez bir erkekle ne işin var? Seni kullanmasına izin veriyorsun, yapma
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sevgi zamanla belki fedakarlık sorumluluk hissiyatını uyandırır dedim, ayrı iken oda bende çok acı çektik, geldi af diledi, mahcubum dedi özür diledi kaybetmek istemediğini benim gibi dürüst iyi kalpli bir kadını bulmuş iken üzmek istemediğini söyledi affettim zaman verdim ona düzeltmesi için 2 hafta önce,2 hafta geçti hala kadın ekliyor 5 kişi eklemiş
Ben normalde asla bir erkeğin beni bu duruma düşürmesine müsade etmem, inan çok zor bir kişiliğimdir, onunla sevgili iken bile birçok kişi hala teklif ediyor, onun korkusundan kıskançlık moduna girip arıyor kntrol ediyor sayfasını gizlemiş görmeyeyim kadınları diye ama ben görüyorum teknoloji ile aram iyidir. Değmiyor tabi ama sevince içine düşünce bu cenderenin bir umut belki düzelir diyorsunuz, yoksa asla tahammül etmem öyle olsa 2 kez terketmezdim o geldi ikna etti kapattı sosyal medyasını, bir bahane ile açtı sonradan, şimdi kapatıcam diyor, uzaktan izliyorum 1-2 güne ayrılırım kapatmaz ise kesinlikle
İnsanlar neyse odur, değişmezler. İkinci bir şans vermekle hata etmişsin. Zaten zor bir kadındın bundan sonra iki katı zor bir kadın olacaksın. Merak etme hayatın ona bağlı değil, onsuz da yaşarsın. Ve bir daha bu hataya düşme. Karşındaki her zaman bir Türk erkeği olacak biliyorsun..
Tabiki kesinlikle onsuzda yaşarım, onsuz 1 ay ayrı durdum alışıyordum gezdim hayatıma baktım, o uzaktan izlemiş dayanamadı geldi. Yoksa asla ayağına gitmem yalvarmam da. Oda biliyor. Dediğiniz gibi yapcam.
Sen saf canım bı de paragraf yazmış benden kopamıyo dıye asıl sen ondan kopamıyosun kölesi olmuşsun yerınde olsam resti cekerım abazan dedın ya senınkı de onlardan🤣
Su a kodumun abazan erkeklerınde ne buluyorsanız🤣 ne beklıyodun sadık bir köle olmasınımı ayrılmadan önce a koy hatta cuzdanını falan yak eşbıseşerını yak s ktrı Çek
insan bilemiyor, içini açıp bakamıyorsunuz, yoksa bende meraklı değilim hayatımda ilk kez bu duruma düştüm, geldi özürle ikna etti telafi edicem düzelicem dedi, son şansı vermiştim, sondu
Kopamayan sen gibisin hala hareketleri düzeltemeyen biriylesin çünkü
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın ama kopamama durumunu kabul etmiyorum çünkü ilk affettiğimde yoğun ilgim yoktu,2 kez terkettiğimde geldi duygularını açıkladı, son şans istedi ben asla 1 ay yazmadım hayatıma baktım alışıyordum, gelip af dileyip dengemi bozdu. Son şansı verdim ona oda bitmek üzere bende, yoruldum çünkü
altta kalmamak iydir diyerek iki gülücük de ben bırakıyorum :d :))
Soran
+1 yıl
Eyvallah:)
Soran
+1 yıl
instagramdan ekledim, hemen bütün kadınları silmiş :) Engeli bas istersen bana dedim, saçmalama olur mu iyi yaptın eklemekle dedi :) Bakalım incelicem uzaktan eklerse tık duvara çarpıcam ilişkiyi
Sen nasıl bi kralsın, sana hayranım. d iyisini yapmışsın bebiş yoksa biz diye demiyom akıllanmayız shshs
Soran
+1 yıl
Yani ya herro ya merro işine gelirse demeye getirdim oda göze alamayacağı için kaybetmeyi yiyorsa silmesin, son şansı olduğunu biliyor. Ama bir yakalarsam af yok kültürlü :)) aday çok sonuçta ne kaybedeceğini iyi biliyor o çakal sevgilim :)))
Sen niye adam etmeye zorluyon bassana kicina tekmeyi seni haketmiyo ama sen adam etmeye oynuyorsun vakit harciyosun emek harciyosun ve o bütün emeklerini heba edebilir bile bile gidiyosun. Evet çakal sevgilin ne kaybedeceğini biliyo büyük bi emek onu seven birisini kaybedecek ama o bi sığır olduğu için sığır da sığırligindan vazgeçmeyeceği için sana değer veren mutlu edecek kişilereemekharcaman senide mutlu edecektir. Ama biz de biziz mayamız bu efendilerikardespicleriaskolarak görmek doğamızda var diyosan bilemem sjsjs
Soran
+1 yıl
Hayır asla böyle bir düşüncem yok, adam etmeye çalışmıyorum o kendi gelmişti değişme sözü vererek, şimdi tüm kadınları silince tekmeyi basmakda, açık arıyorum bakalım eğer 1 tane eklesin acımıycam. Sevince kolay basamıyorsun tekmeyi, emin ol zamanında efendi birine de o şansı verdim oda tonla yalan söyledi, kimseye güvenilmiyor artık, buda olmaz ise artık son şansıydı the and hepsi uzak olsun.
Oda doğru sandığın kişiydi.. şu an sen yasamiyosun yaşadığını saniyosun doğru kişiyi bulduğunda ne demek istediğimi anlayacaksın:)) Bide doğru kişi yoktur güzel anılar vardır güzel insan :))🤞
Soran
+1 yıl
Sen nasıl bir detaysın kültürlü :) Kendi söküğünü dikemeyen birine söylemeyecektin bunu. Puufff:((( Lanet olsun aramda ki ten uyumuna ve alıştığım kokusuna ve sıcaklığına. Birlikte sabaha kadar sarılarak uyuduğumuzu biliyorum, sarılmayı bırakınca sarıl diye elimi çekip o sarılıp kokluyordu sabaha kadar. Aklım almıyor yemin ederim. Al kurtar allahım içimden bu hissi :))
Bu sadece zaaflarin sen ona bağımlı değilsin o giderse hayatında bitmeyecek yarımda kalmayacaksın.. ama alışkanlık diyosan başka.. aliskanlikalr kolay bırakılamaz ama eğer o kişi sana zarar veriyosa mantığına aklına karşıysa yüreğine taş bağlayıp susturmayı bileceksin... ben mı cahilin biriyim işte 😅🤞 Zaman gösterecek o zaman artık sansi yok son uzatmaları oynuyo desene. d
Soran
+1 yıl
Ben nasıl biriyim biliyor musun, statü olarak ondan yükseğim, beni ona karşı savunmasız kılan şey alışkanlığım ve içimde ki sevgi, ona rağmen bile terkeden bendim, ona şansı 3. kez verdim son şansı anlıcan. Geleneği bozmadım anlıcan.:) Ben aşkımdan yansam da * sene asla yazmam aramam bakmam öyle biriyim şükür güzelim çekici asil bir kadınım, şu an uzatmaları oynaması onun için bir şans o şansı değerlendirir ise ne ala değerlendirmez ise herkes kendi yoluna yapacak bir şey yok. Ekleyeceği kaşm... erlerden ya da benden aşağı kişilerden takipçi kasan kadınlardan dilenir aşkı sevgiyi, sadakati, ihtirası tutkuyu. Sorun yok.
Ne zarif bir kadın ama.. dustum 🤭🤞 Zaman gösterecek dedim ya ama unutmamak gerek zaman her şeyin ilacı değildir aslında. Ilaç gibi gorunsede zehir içerir ve zehirlerin prospektüsü olmaz :)) Umarım hakkında hayırlısı olur 🙃🤞
Soran
+1 yıl
Kültürlü seni ekledim. Zaman dediğim topu topu 2 gün. Zamana yaymayı sevmiyrum çok fazla.
Aynen öyle düzelmez öyle mallar kimi normal karşılar ama unutma sosyal medyada yorumlar ve yaklaşımlar insanların kişiliğini ortaya koyar. Ondan uzak dur duygusal davranma rezil eder seni sil onu tek kalemde