Kendimi büyük bir belirsizliğin içinde buluyorum, tutamıyorum ne yapmalıyım?

Benimle konuşmak istediğini savunuyordu hep. Ben de onun olgunluğuna güvendim ve büyük bir zaafım da var ona karsi. Ama bir gün yazıyorsa 1 hafta ya da 5 gün yok oluyordu resmen. Aylardır böyleydi , hep sordum hep konuşmak istediğini ama benim ona ilgim arttıkça uzaklaştığını söyledi. Tamam dedim. O bunu yaptıkça en son çok üstüne gittim bu yüzden konuşmamız bitti. Kendimi suçluyorum , ben onu sıktığım için mi böyle yaptı diye sormamak için zor duruyorum. Sorarsam gurursuzluğun dibine vuracağım zaten yeterince gurursuz oldum

Kendimi büyük bir belirsizliğin içinde buluyorum, tutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla