Belirsizlik içindeyim çok kötü bi durumdayım yardım edin?

ben 4 5 aydır görüştüğüm kişiye yoğun duygular hissediyorum ama belirsizliğim çok kötü ne onun yanında mutlu olabiliyorum nede onsuz olabiliyorum anlamıyorum ne yapacağımı bilmiyorm herkes ilerde daha kötü olcaksın gitme yapma diyo ben bi çağırmasında koşuyorum bana bi faydası olmayan beni sevip sevmediğini bile bilmiyorum ama ayrılmak istiyorum ama ayrılamıyorum konuşamıyorum bile onunla yalvarırım yardım edin nasıl kurtulacağım bu ilişkiden….

Belirsizlik içindeyim çok kötü bi durumdayım yardım edin?
Cevapla