Lütfen okuyun ve akıl verin rica ediyorum. Sevgilimle ayrıldık ve akıl danışmak istiyorum?

Ayrıldık var daha önceki arkadaşlığımıza döndük. (sözde) Tabiki böyle bişi çocuğunuza mantıklı gelmiyor olabilir ama onu seviyorum ve temelli kaybetmek istemediğim için kabul ettim. Önceden nasılsak öyle olacaktık ama hareketleri, davranışları, konuşması falan değişti. Arkadaşken adımla asla hitap etmezdi artık sadece adımla hitap ediyor. Ve 3-5 gün olmasına rağmen hiç bir şekilde dediği gibi eskiye dönmüyor, ayriyeten yok seni kaybetmek istemiyorum seninle hayallerim var aramız çok daha kötü olmadan birbirimize 2 yabancı olmadan ileride kaldığımız yerden devam etmek için böyle bir karar verdiğini açıkladı, artık yavaş yavaş gerçekten sevmediğini hissetmeye başladım. Bu zamana kadar sevdiğim kişinin her istediğini yaptım her zaman ondan alamadığım ilginin 5-10 katını verdim ve açıklamasını yaptıktan sonra ona rahatsız olduğun herşeyi yapmayı bırakıcam dedim ve şans vermeden 2 gün geçip geçmeden bitirmek istedi saygı duydum kabul ettim kendimce yakışanı yaptım. Ama dediği ve yaptıkları farklılık göstermeye başladı farkındayım hiç bişi eskisi gibi olamaz ve çevremde akıl alacak adam gibi insan yok neredeyse hepsi @mcı insanlar ve verecekleri akılın bi boka yarayacağı sanmıyorum bende sizlere danışmak istedim sizin yorumlarınızı okuyup ona göre bir yol çizicem. Gerçekten yoruldum, kafamın içi allak bullak. Ne yapacağım en ufak fikrim yok ve hayatta böyle bir şeyle ilkkez karşılaştım :)

Lütfen okuyun ve akıl verin rica ediyorum. Sevgilimle ayrıldık ve akıl danışmak istiyorum?
Cevapla