Sevgili KizlarSoruyor sakinleri görüşlerinize ihtiyacım var ilişkimi neredeyse bitirmek üzereyim bana yardım ediniz. ?

Evet arkadaşlar kız arkadaşımla yaklaşık 8-9 aydır beraberiz. Bu süreç içinde birbirimizi epey tanıdık hatta evlilik düşünme aşamasına bile geldik. her şey iyi güzel ama işin birde "ama" kısmı var. Bir süre önce kız arkadaşım senden bişey saklamak istemiyorum sana herşeyimi anlatacağım diyerek bana geçmişinde yaşadığı bazı ilişkileri ve cinsel bağ kurduğu durumların olduğunu bunlardan pişmanlık duyduğunu eğer ayrılırısam bana hak vereceğini söyledi. Bende kendisini sevdiğimi herkesin geçmişinde bişeyler olabileceğini iki tarafta birbirini gerçekten sevip güveniyorsa sorun olmayacağını söylemiştim. Biz uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz farklı şehirler deyiz haliyle bu konuşma telefonda oluyor. Ben bu şekilde cevap verdikten sonra amaan zaten geçmişte kaldı değiştiremem ya biz önümüze bakalım dedi. Aslında olması gereken de bu şekil ama bunu söylerken o kadar rahat konuşur haldeydi ki kendimi çok kötü hissettim o anda bu konuşmanın yaşanmaması için herşeyimi verebilirdim o an için. Sonra ki günlerde içim içimi epey kemeri ve dayanamadım kendisine bu durumu açtım. Neden bu kadar rahat bir üslupta konuştuğunu sordum ve yine aynı şekilde aynı üslupla tekrarladı ne yapabilirim diye. Ben geçmişe takılmıyorum sadece pişman olan birinin neden pişman olduğu konu üzerine bu denli rahat konuşabildiğini sorguluyorum. Bu konuda çokça tartışmalarımızda olmuştu ama bir şekilde buzları eritmeye başladık. Geçen hafta yanına gittim çokta güzel vakit geçirdik kendisi sürekli benim telefonumu kurcaladıktan istiyor bende izin vermiyorum ama o gün izin vereceğim tuttu ve bende bunun karşılığında onun telefonunu istedim karşılıklı incelemelere başladık. Messenger kutusuna girdim orada biriyle konuşmaları vardı bu kim drdim tam mesajları açıyordum ki birden telefonu elimden çekip mesajları sildi. Neden böyle bişey yaptığını sorduğumda ise eski flörtünün olduğunu konuşmanın içeriğini görmekten hoşlanmayacağımı söyledi. Ben daha çok rahatsız oldum bu tavrından doğal olarak. Daha sonra ise bizim birbirimize açılıp sevgili olduğumuz tarihten sonra aynı kişi ile twitt üzerinden konuştuklarını gördüm. Bir insan neden bir zamanlar flört ettiği kişi ile hayatında biri varken irtibat kurar ki. Bu durum bana ters geliyor açıkçası. Kendisine sorduğumda sadece beni sevdiğini geriye kalan herkesin önemsiz olduğunu söylüyor ama huzursuz oldum bi kere ve benim açımdan her şey başa döndü yukarıda anlattığım diğer konularıda tekrar düşünmeye başladım. Kız arkadaşımı seviyorum ama soru işaretleri ile yaşamak istemiyorum. Naçizane görüşlerinizi bekliyorum dostlar artık ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilmiyorum. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.
Sevgili KizlarSoruyor sakinleri görüşlerinize ihtiyacım var ilişkimi neredeyse bitirmek üzereyim bana yardım ediniz. ?
Cevapla