Canimdan cok sevdigim sevgilim benden ayrıldı fikirlerinizi almak istiyorum?

Arkadaşlar 4 yıllık ilişkim bitti. Kız arkadaşım benden ayrıldı. Sebebini sordum hissizleştim dedi seviyorum çok seviyorum ama hislerim yok sen severken senin yaninda hissiz bir sekilde duramam uzemem seni dedi senin icin ayrilmak zorundayim dedi. Ben antepteyim o marastaydi her ay gidiyordum yanina simdi unv kazandi ve istanbula gidecek uzaklasinca yapamayiz dedi bunu da sebep gosterdi 2 gun once marasa gittim yuz yuze goruselim dedim 2 gun boyunca yalvardim arabada yattim gece halime bile acimadi birturlu geri gonmuyor. hissizlesmemin sebebi birikmislik seninle alakasi yok diyor cok fazla kavga ederdik onlar birikmislik oluyormus mesaj atiyorum konusuyoruz ama soguk konusuyor beni bir muddet kendi halime birak yalniz kalayim diyor ne yapmam lazim bu durumda nolur yardim edin akil verin. 1 hafta oldu ayrilali yemek bile yiyemiyorum sizce hisleri geri gelir mi yasayanlar var mi boyle yoksa unv ye gidip İstanbul hayatina alisip unutup gider mi? Ve ilk sevgilisiyim ilkleri hep beraber yasadik cocuklugundan beri beni seven kisi bu kiz 😣😣
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın tercih sonucları açıklanmadan önce ayrıldık o yuzden İstanbul ve ünv hayatı için olacağını sanmıyorum çunkü ilk tercihi antepti ve uzak gelmesini istemiyordu
Canimdan cok sevdigim sevgilim benden ayrıldı fikirlerinizi almak istiyorum?
Cevapla