Tıp fakültesi okuyorum lise mezunu biri ile konuşuyorum ama sanki yanımda pasif kalıyor gibi ne yapacağım?

Lise mezunu tabi kendini geliştirmiş biri olsa saygı duyacağım aslında eğitim durumu benim için önemli değil ama yok bomboş arkadaşlarımın ailemin yanında beni küçük düşürücek gibi davranıyor

Evlilik filan düşünüyor iş ciddiye binmeden ayrılsam mı düzce

Tıp fakültesi okuyorum lise mezunu biri ile konuşuyorum ama sanki yanımda pasif kalıyor gibi ne yapacağım?
Cevapla