Sosyoloji bölümü öğrencisiyim sevgilimde tıp okudu, Sevgilimin ailesi ben tıp okumadığım için beni küçük görüyorlar?

Sevgilimde mezun olmadan önce daha iyi bir ilişkimiz vardı şimdi ise egoist bir tavırla çok kibirli davranıyor. Anlamıyorum ki insanlar parayı görünce 2 dk nasıl değişiyorlar. Halbuki ben onun konumunda olsaydım tam tersi durumda böyle davranmayıp sevdiğime sahip çıkardım. Valla para insanın gerçek yüzünü gösteriyor
Sosyoloji bölümü öğrencisiyim sevgilimde tıp okudu, Sevgilimin ailesi ben tıp okumadığım için beni küçük görüyorlar?
Cevapla