Sevgilim tıp okuyor. Ben öğretmenim. İlerde uyumsuzluk olur mu?

Şu an üçüncü sinifta. Şimdi bugün bir doktor maaşı 100 bin en kötü. Öğretmen ise 55 60.

Bu bir sorun yaratarir mi ilerde?

Ben 25 o 21 yaşında

Sevgilim tıp okuyor. Ben öğretmenim. İlerde uyumsuzluk olur mu?
Cevapla