Ailede kuzenlerden birisi doktor diğeri tıp okuyor. Ben de hemşirelik okuyorum devamı aşağıda?

Ben hemşirelik okuduğum için bir kere bile bölümümü övdüklerini duymadım kimseden. Hatta akrabalardan kimse arayıp tebrik bile etmedi bölümü kazandığımda. Ne varsa ne yoksa tıp okuyan kuzenlerimi övüyorlar. Kuzenlerimi çok severim hatta çok takdir etmişimdir bu zamana kadar hep iyi anlaştık fakat akrabalardan hiç güzel sözler duymadım. Neden hemşirelik böyle? Neden insanlar değer vermiyor bu mesleğe? Tıp okuyanlardan öne çıkmak için ne yapmam lazım mesela?
Ailede kuzenlerden birisi doktor diğeri tıp okuyor. Ben de hemşirelik okuyorum devamı aşağıda?
Cevapla