2 yıllik Sağlık yönetimi bitiren kuzenim sağlıkcıyım diyor?

Bu bölümü okumasinda bir sorun yok ama sağlıkcıyım ne alaka. Bu bölüm işletme ile alakalı. Dgs ile tamamlamak istesen hemsireliğe tamamlayamiyorsun çünkü sağlık alanında bir eğitim almıyorsun. İşletme anlamında eğitim alıyorsun. Ama kızın ailesi kıza sağlıkçı diyip duruyor.
2 yıllik Sağlık yönetimi bitiren kuzenim sağlıkcıyım diyor?
Cevapla