Kuzenim hiç çalışmadan tıp kazandı bu nasıl oluyor?

Arkadalar kuzenim erkek bu arada hergün alemlere gecelere akar yan tarafta evleri saat 12 de felan eve gelirdi sınav senemizde Ankara tıp kazanmış :D nasıl oluyor bu ya ben çalıştım çabaladım gerçi bende memnunum ama yani yuh sordum nasıl kazandın felan diye az çalışsamda öz çalıştım felan dedi işte mesela sizin yaptığınız en büyük hata işte örnek veriyorum köklü sorulardaki bütün soru ları ezberlemeye çalışmak felan dedi işte ana soru tarzlarını ezberledim diğer sorulrarı çözmesemde o ana sorulardan biraz farklı olduğu için mantığımı yürüterek çözdüm felan yani öyle çalıştım taş çatlasa ygsden önce köklü sayılarla ilgili en fazla işte 100 soru çözmüşümdür felan gibi şeyler söyledi bu arada ygs matematik 38 mi ne sanırım bu mümkünmü bence sallıyor ya da çok üstün zekalı bide okuduğu lisede 390 puanmı neydi liseside iyi değilbi ben hayretler içerisindeyim etrafınızda böyle kişiler varmı?
Kuzenim hiç çalışmadan tıp kazandı bu nasıl oluyor?
Cevapla