Çekingen utangaç birisi tıp fakültesini kazanırsa ne olur?

zaten saglık meslek lisesi hemşirelik bölümü okudum yani çekingen ve utangaçlıktan kastım hastayla ilgili degil o konularda utangaç degilim ben sadece topluluk önümde konuşamıyyorum ve sunum yapma fobim var ve inşallah yakında tıp fakültesine giricem orada kendimi aşarmıyım sizce? çekingenlik utangaçlık sunum yapma fobisi vs. geçermi?
Güncellemeler
+1 yıl
? ?
Çekingen utangaç birisi tıp fakültesini kazanırsa ne olur?
Cevapla