Buluşalım diye çok ısrar etti buluştuk, kahve içtik o ödedi. Gözümün içine dik dik bakıyordu ne bakıyorsun falan dedim o da belki aşık olmuşumdur olamaz mıyım vs dedi. İltifat etti işte benim manzaram karşımda vs yani fiziksel olarak beğenmediğini düşünmüyorum açıkçası
Fakat yakın olmaya çalıştı, işte kolunu omzuma atmaya çalıştı ben reddettim, yolda yürürken sürekli koluma falan girmeye çalışıyordu tepki gösterdim, ayrılırken ayıp olmasın diye sarıldım sonra birden yanağımdan falan öptü ben de ne yapıyorsun vs dedim ve o an ayrıldık. İste eve gittiğimde vardın mı vs dedi biraz konuştuk sonra da eskisi kadar iletişimimiz olmadı açıkçası
Sizce benden istediğini alamadığı için mi yoksa başka bir sebebi mi var? Ve iyi mi yapmışım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer