Aylardır kafamı kurcalayan mesele? İlk buluşmadan sonra yazmama sebebi benim ona soğuk davranmam olabilir mi?

Buluşalım diye çok ısrar etti buluştuk, kahve içtik o ödedi. Gözümün içine dik dik bakıyordu ne bakıyorsun falan dedim o da belki aşık olmuşumdur olamaz mıyım vs dedi. İltifat etti işte benim manzaram karşımda vs yani fiziksel olarak beğenmediğini düşünmüyorum açıkçası

Fakat yakın olmaya çalıştı, işte kolunu omzuma atmaya çalıştı ben reddettim, yolda yürürken sürekli koluma falan girmeye çalışıyordu tepki gösterdim, ayrılırken ayıp olmasın diye sarıldım sonra birden yanağımdan falan öptü ben de ne yapıyorsun vs dedim ve o an ayrıldık. İste eve gittiğimde vardın mı vs dedi biraz konuştuk sonra da eskisi kadar iletişimimiz olmadı açıkçası

Sizce benden istediğini alamadığı için mi yoksa başka bir sebebi mi var? Ve iyi mi yapmışım?

Aylardır kafamı kurcalayan mesele? İlk buluşmadan sonra yazmama sebebi benim ona soğuk davranmam olabilir mi?
Cevapla