AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
olgun erkekler erken kızların nazını kaprisni çekemez..
Daha ilerleme aşamasına geçemedik bakmıyorlar pek gjfgjdhdd
yakın cvrenden olmasın okul vs olması başka cevrelere bak
Bence babalarina hayran olanlar annelerine hayran olanlar ister istemez olgun insanlari kendilerine daha yakin hissediyolar
Ikisine de hayran değilim
Bende gencken olgun seviyodum ama şu an olgun gordumu kaciyom gecici bir heves bunlar
ben öğretmenlerin katıldığı kursa katıldım ve orda gördümki öğretmenlerin çoğu o titri haketmiyo. hepsi öğrenci konumuna geri döndü...
O titri derken anlamadim
işte düşündürücü olan bu zaten... çok karmaşık bir kelime kullanmadım... güzel ülkem kimlere kaldı
Ahahahaa ezdin
lütfen yanlış anlama. kişisel olarak kötü bişey demedim. öğretmen olan tipler bile o konumu haketmezken sana nasıl bu anlamda eleştiri getirebilirimki? sistem bozuk altyapı yok. hangimiz sahip olduğumuz diplomanın hakkını verebiliriz kültürel birikim olarak? hangimiz ülkemizi tamamen gezip öğrendik tarihini coğrafyasını adamakıllı?
Haklisin..
ben lisedeyken edebiyat dersinde hoca öylesine bir kızı tahtaya kaldırdı ve kız daha ben sen o biz siz onlar yazamadı... on dakka kaldı tahtada... lisede. aslında hepsi birbirine bağlı işte. sen yaşıtlarından hoşlanamazsınki bu durumda. birazdaha büyük olmalılar ki daha deneyimli olsunlar. gidişat fena maalesef.
O kadar cahil değilim ama herkesin eksikleri vardır kimse dört dörtlük değil
tabiiki sana cahilsin demiyorum. ama genel olarak ne boyutta olduğumuzu göstermek istedim. düşün şimdi o kız kimbilir evlenmiştir çocukları olmuştur. nekadar eğitebilcek çocuklarını hangi düzeye getirebilcek? kusursuz olmayalım tamam ama birazda hatalarımızla yüzleşip onları düzeltmeye çalışalım. biri bize eleştiri yaptığında olumsuzsa hemen hakaret olarak algılayıp misliyle karşılık veriyoruz söylediklerinde gerçek var mı yok mu düşünmeden.
20 yaşından sonra aradaki yaş farkının çok önemli olduğunu düşünmüyorum kadın ya da erkek 10 yaşı aşmadığı sürece ilişki kurulabilir
20 değilim ya neyse az kaldi
Olur yani 7-8 problem değil.
Cocuğu gibi görüyormuş 😒
bakış açısı. ayrıl o zaman
Sevgili değiliz ki öğretmenim^^
elinin körü. seninki çocuksu hayaller olmuş evet aklını başına al :)
Çok yakın davranıyor, yok yerim seni cok tatlisin falan.
niyet anlaşıldı o zaman. kullandırtma kendini akıllı ol
Yok ya geldi sonra yanagimi falan sıktı. Aramizda cok yas yok ama cocuğum olsana ya dedi snjshsjsjkshshs öha yani
ben bilmem artık aranızdaki ilişkiyi. hayırlısı
Yok işte ilişki falan. Öğrencisi olarak tatlı buluyor. Bu kadar..
Gerçekten bilmiyorum :D hayırlısı
Sagol dhjsj
Olgun erkekler işin raconunu bilir, acele etmez, kendinden çok kadınını düşünür. sekssin yanında şefkat de vardır. kadın bedenini ve seksüel yapısını iyi bilir. ben kadın olsam en az 5 yaş büyük erkek seçerdim
kendinden büyük birine ilgi duyman bir kadın olarak gayet doğal kız arkadaşım benden 15 yaş ufaktı ve 4 sene gayet mutlu olduk her anlamda kendi yaşıtları duygusal olarak yetmiyodu ona akılları 1 karış havada geliyodu
iyi de neden olmasın. sen olgun birini ve en önemlisi güvenmek mantıklı davranmak istiyosun demekki. bende 18 im sevgilim 24 ve onunda ailesi biliyor benimde. gayette her şey çok güzel
Ama matematik öğretmenim
öyleyse yanlış canımı
Benim sozlumle aramda 8 yas var. Erkekler daha gec olgunlastigi icin iyi oluyo aslinda buyuk olmalari
Bu zevk meselesi bazı insanlar olgun insanlardan hoşlanır bende senin gibiyim..:))
Bilimsel olarak kanıtlanmıştır , olgunluk yaş farkı 7 dir. Erkeğin her zaman kadından büyük olması görüşündeyim.
7 - 8 yaş zaten normal :) yüz vermemelerinin nedeni konumdan dolayıdır dediğin gibi...
Aslında henüz tanismadik
7-8 yaş normal ki sanki 50 yaş büyükten bahsediyorsun hey allam :))
Hocam ama
Hocan da öyle bir sormuşsun ki sanki 7-8 yaş büyük olması anormalmiş anlamını çıkardım. Hocan kim :)
Tanimazsin:D
Belki benimdir :))
Ahahaha yok o buralarda takilmaz
Diye umuyorum..
Neden takılmasın öğretmenler burada takılamz mı?
Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdün ya😔 adın ne?
Sence söyler miyim?
Aşk olsun..
:((
Ne oldu yine kuzum?
Bilmem, cevap vermeyince..
Ben değilimdir. Öğretmenim ama mühendislik yapıyorum. Sen de zorlama fazla üzme kendini.
Üzmüyorum kendimi, sağol düşündüğün için.
Ergenligindendir zamanla yaşı 3 5 aşaği ýukarı farketmez diyip ateş ediceksin takma reis 😂
Ates edeceksin derken sdjfhdsgjh
Ateş etmekten kastm nimet ayırt etmeden alayına yürümek anlaminda didim reis. Gercek aski tadamazsan şu an olgunlari cekici buluosak yaslanincada citirlari gencleri cekici bulucaz. Yaşasın matureciler reis bravoo 👏👏👍
Bana niye reis diyosun :D
Ne diyebilirim ki? Mütevazisinde reis beraber yuruoruz biz bu yolarda yapma
Peeki sfjdjgh
Haha @gencliksarhosu kucuk bir kizla o nasil konusma tarzidir :)) ates ediceksin, reis falan :)) ama iyidi. Güldürdü.
Beni güldürmedi😒
Eski arkadaşım 14 yaş büyüğüyle sevgili maalesef hadi yine iyisin
Ben hocama aşığım:(
O da hocasıydı
Allahin işine bak ahsldjhshd
Ama hic bulasma sonu iyi bitmez o sürünüyor şu an
Neden ne oldu?
Noldu biliyo musun gönlü genç birine kaydı aldatmalar falan of yani. Ben de zaten hocasıyla sevgili oldugunu duyunca kestim arkadaşlığımı
Hadi ya kötü olmuş:/
Bence yol yakınken vazgeç. Üniye başlarsın zaten orda mutlaka karşına seni düşündüren biri çıkar
7-8 normal bir yas farki. Erkek kadindan en az 4-5 yas buyuk olsa iyi zaten
Ama ergenlikte iyi degil çünkü ben 18'im adam 26 falan çok fark var
Gayet dogal. Bunun korkulacak bir yani yok. Sadece akli basinda davran kendini kaptirma hatta bana sorarsan kendini belli etme yeter
Belli etmek istiyorum ama kimse desteklemiyor sanırım belli etmemek en iyisi
Yok desteklemekle ilgili degil. Sadece seni kullanabilirler diye korkuyorlar. Cunkun yasin az ve 26 yasinda bir erkek seni ustaca kullanir sonda cok uzer diye korkuyorlar
Anladim haklısın ama arkadasım saçmalama kac yaşında adam tersler rezil olursun dedi yani beni koruma degil pek :D
))) arkadasin sacmalamis
20yas farki soru soran gordum bu sitede 7 yas nedir ki.
Ama ben 18 o 25 falan
Ztn bir kiz onun gibi yasinda olan biriyle olamazki erkekler hep cocuk gbi bence hep daha buyuk olmali
Kızlar çocuk gibi bitmiyor tripleriniz
Bence erkekler kafalarinda daha cocuk, daha gec mature oluyolar
Demekki pist hayatım beni olgunlaştırmış. Herkes çocuk ciddi iş yapınca olgunlalıyor insan.
Geçer merak etme. Babanla daha çok vakit geçir derim ben.
Gorusmuyoruz
Nasılda bildim :))) bence görüşmeniz gerekli kısa zamanda.
İmkansiz
yaşından büyük erkeklere ilgi duyman bu yüzden. bil istedim.
Anladim:(
hocalardan hoşlanmak gayet normal sapık falan değilsin bende bundan 4 yıl önce fen hocama yan gözle bakmıştım fjdhsfjs
ben belli etmeyi düşünüyorum :D
onu ben düşünmemiştim ona bişi diyemem ama bir hoca öğrencisiyle çıkmaz kusura bakma :(
evlenen falan varmış :( aslında hocam değil yani dersime girmiyor ama aynı dershanede o hoca ben öğrenci olduğumuz için sanırım hocam sayılıyor :D seneye dershaneler kapanıyor zaten sdfhjghjhsjhfh (düşündüğüm şeye bak)
belki senden büyük olsalarda senden hoşlanıyolardır ama sen ters tepki verirsin diye birşey söylemiyorlardır bilemezsin
Sanmıyorum ayrica adamin gözünün icine bakiyorum, istese söyler bence
Demissin ya olgun erkekler yetiskin erkeklerbeni farketmiyor aslinda seni ister ama belli etmez yanlış anlaşılır diye
Ya genelde hocalar oluyor isteyeceğini de sanmıyorum adamın sevgilisi falan vardır yani cevresi geniş nasil olsa
Belli eden belli eder bence
Sen iletisimi kacirdin bence
Nasil :D
Sen yazil adamaa
Etüt alıcam birebir
Sonu mutlu son olur onun
Etüt odasi diye bisey var adam bisey yapmaz merak etme zaten sapik degil
Yok ondan demedim belki sen adama birsey yaparsin diye dusundum
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Bizde 12 bucuk yaş var NO Problem gayette güzel gidiyor
Kadınların genlerine kodlanmış bir durum bu gayet normal.
olur canım neden olmasın ben 36 son sevgilim 24 ündeydi 3-5 yaşın lafı olmaz :)
daha olgun oluyorlar canım haklısın. erkekler geç olgunlaşıyor maalesef
erkekler biraz geç olgunlaşıyo biz de haliyle büyüklerden hoşlanıyoruz normal yani
Görüşleri cezbedici ya da mantıklı dusundukleri icindir.
belli bir yaştan sonra penis boyu büyümüyor hani söleyim , yaşlılarda birde iş çıkmaz.
Ahahahahahahahah
25 yasinda sevgilim olmustu daha bir guzel oluyo hak veriyorum sana kanka sjskdkd
Sonra ayrildiniz? :(
Maalesef :(
Olsun ya^^
Gayet normal bir durum. Evlilikte bile erkeğin 5 yaş büyük olması gerekli. Bu yaş aralığı 10" u bulduğu gibi bazen geçebiliyor. Sıkıntı yok
Sapık kızları severim ülkemizin bunlara ihtiyacı var
Yürü git 😒
Sende s iktir git bari içinde yaşama abaza
Gjjfgjjhdjsjdjdj iki dakikada abaza olduk
Sen olgun erkekle parkta elele tutuşup gezmeyi mi düşünüyorsun isteklerin için verici olman lazım
hahfdhjkgssjgdhkhd
Cekiniyorsan yanina hit yalnızken numarasını iste mesajla acil
Ay o rezillik ahahhshsjdjhs ama yarina etüt aldim, tanisicaz:>
E cekiniyom diyon başka nasıl olacak onun sana açılmasını çok beklwrsin ama neyse yarin aksam merakta bırakma bizi ne oldu anlat
Tamam tamam yazarim:> çekiniyorum tamam da belki ilişkisi vardır numara istemek hoş olmaz biraz yürüsem mi napsam ahahhshsjdjhs ay bir tanisiklik olsun da
normal canım ama. erkekler ile yaş farkı olsunki anca arayı kapatsınlar olgunluk açısından
Evet ama dershane hocam
Kendinden büyük kişilerden hoşlanmam onlara ilginin olmasi çok doğal bir durum tabi 10 veya 15 biraz fazlaya kaçar :)
bana rastlasaydın:) tutku ve arzuyu yaşardın şansın yokmuş ne dıyelım cnm:)
Hayirlisi be 🚬🚬
tanımak için çokda geç kalmış sayılmassın:)
erkek geç olgunlaşır.
O yüzden yaptığın mantıklı.
Yaşıtın bir çocuk olsa sadece yığranırsın tartışmaktan.
18 im 25-40 arası müthiş bence :D benim yaşımdakiler çocuk gibi hiç sevmem :D
Oha uçtunuz iyice :D
:D çok çekici oluyorlar olgunlar ne yapıyım :D
Bence de yaa :))
l*n sjsnsjdjdhkfskfkfdjk 😂😂
ulan senle kuzen olduğumuz o güne lanet olsun alsdjfs @Egoiste96
Kes l*n ciguli awdlawhdklq
18 yaşındaki bir kız 18 yaşındaki bir ergeni ne yapsın zaten illahaki birkaç yaş fark iyidir de abartmamak lazım
Yasla bir alakasi yok bence olgunluga bakiyorsun sanirim bende oyleyim
bayanlar genelde kendınden buyuk olgun erkeklerden hoslanır canım
Kendi yaşıtlarınla takılıp kaynaşman gerekir çünkü bu durum ilerde başını ağrıtacaktır.
'' 5 yaş insanın en olgun zamanıdır sonra çürümeye başlar ''
çürük seviyorsan demek ki
Bence olgun bjri olmandan dolayı senden daha büyük kişiler ilgini çekiyor
bende ortaokuldayken İngilizce öğretmenimi her gece arzuluyordum geçer be gülüm sıkıntı yapma
Ben 10 yas kucukle konustum bnxe kizlar ici bazi yonden iyi bir sabs. Kisiye gore degisir
Sabs?
Neyse ya bosver
Peeki😔
Canm skkn keyfim yok. Ama istersen mesaj at konusalim
Öğretmenin le deneme bunu bence kendine de ogretmenine de yazık edersin
Istemezse bisey olmaz zaten adami zorlayacak halim yok
Senin bu söylediğini tıp ta bir hastalık olarak geçiyor genelde ergen kişilerde görülüyor bir araştır istersen sonra sen üzülme
Hadi ya, bakayım bi'
Burdan bütün kızlara sesleniyorum sizler böyle yapmaya yani kendinden büyükler le takılma ya devam ettiğiniz sürece hayal kırıklığına uğramaya devam edeceksiniz. Herkez kendi yaşındaki kişilerle ilgilensin emin olun kendi yasinizda olgun insanlarda var
Baktim...
Ee sonuç.
Ne bileyim ya belki de haklısın
Bence yasitlarinla ilgilenmelisin benim görüşüm bu tabiki karar yinede senin
bir denemek istiyorum en azindan olmayacagini gormuş olurum en kotu
Dediğim gibi senin kararın :)
Pekala :')
Sende yaşından olgun gösteren kişilere bir bak.
bkz:ben
Bkz:Ben adjsfghjsjsafjsdjhdgj
ıhıhıhıhıhıhıhıığğğ
sitede 0-18 yaş üyelik alımı durdurulmalı diyenler?
18 yasindayim:)
bazı şeyler abd'deki 21+ olmalı
Kıvırma:p
gerçekler..
Sen yine iisn benimki 10 yasa vuruyo bazen. Ama hoşlanti sadece zatn ciddi olmam asla
Benimki hoslantiyi asti galiba
Bnde hocalara vurgunum aksine okulda tipsiz hoca yok hepsine ay cok tatli diorm. Gcn disardanda vi adam gordm arkadasima zeynp bak cok tatli dedm kzdrmk için kak sktr git burdan cevabını aldm :D
Olgun erkeklerden hoslaniyorsun demek ki erkekler biraz gec buyuyor ya gayet normal bence
Ben de öğretmenim ve senin gibi ergenlerle uğraşıyoruz doğru
korkularn ya da cekincelerin var bunu da onlarla yenebilecegini dusunuyorsun
bende dicem simdi bak sıpık sıpıkkk spıkkkk :D:D:D.. d.
midem bulandı nasıl bir sapkınsın sen :)) zaten normali bu aynı yaşındaki yanında çoçuk gibi kalır
Olabilir normal bisey zaten genelde hep yas farki olur sevgililer arasinda
Olur olur sende çıtır seven:birinden hoslanirsin:bigun :D agafsdsfa
İsteğinde haklısın bence. Erkek gençlikte kendini bile zor tanır. Sana nasıl kol kanat olsun!
gayet doğal bişey en azından 40 yaşındaki adama aşık olmamışsın bazıları gibi :)
Sapik deilsin normalsin dediklerinle evlenenler var bayada iyi gidiyor evlilikleri
bendede var bu durum olgun kadınlardan hoslanıyorum 25-35 yas aralıgı..