Neden hep benden yaşca çok büyük erkeklerin dikkatini çekiyorum?

Kast ediğim 45+ abaza dayilar değil.
30-35 yaş araliğinda, çoğunlukla eli yüzü düzgün, dinine bağlı, kültürlü maddi düzeyi yüksek kişiler oluyor. Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Yaşıtlarımdan hiç çıkma teklifi hoşlanma vs gibi bi durumda yaşamadim. Sırf bu yüzden, Yıllardır ben çirkinmiyim diye düşünüp dururum. Oysa çirkinde değilim, Ortalama bir yüz yapisina sahibim. Ama yinede yaşıtlarım değilde benden yaşca büyüklerin dikkatini çekiyorum, neden?
Daha dün parkta oturuyordum,32 yaşlarında esmer bi beyfendi yaklaştı."Rahatsiz etmek istemem. Kötü bir niyetim yok, sadece sizi tanimak istiyorum. Hayir derseniz anlarim"diyip numarasini yazdiği bi kağıdı verip gitdi.
Türkiyede yaşamiyorum bu arada, ne kadar önemli bi detay bilmem.
Türkde değilim, yanlış yazdiğim bir kelime varsa kusura bakmayin.
Neden hep benden yaşca çok büyük erkeklerin dikkatini çekiyorum?
Cevapla