Neden kendimden yasca buyuk erkekleri cekici buluyorum yanlis mi acaba bu? yaşıtlarım daha guzel aslinda ama anlamıyorlar beni?

yaşıtlarım daha guzel yakisikli ama anlamıyorlar sanki beni daha farkli dusunuyorlar 28-32yas arasindakiler tam tersi

Ama bu yaş beni korkutuyor aynı zamanda da

Neden kendimden yasca buyuk erkekleri cekici buluyorum yanlis mi acaba bu? yaşıtlarım daha guzel aslinda ama anlamıyorlar beni?
Cevapla