yaşıtlarım daha guzel yakisikli ama anlamıyorlar sanki beni daha farkli dusunuyorlar 28-32yas arasindakiler tam tersi
Ama bu yaş beni korkutuyor aynı zamanda da
yaşıtlarım daha guzel yakisikli ama anlamıyorlar sanki beni daha farkli dusunuyorlar 28-32yas arasindakiler tam tersi
Ama bu yaş beni korkutuyor aynı zamanda da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Genelde ayaklarının üzerinde durabilen bir seyleri elde etmiş aşmış insanlar. Hayat tecrubeleri daha fazla oluyor.
Evet bu da var
Gayet güzel. Neyimizden korkuyorsun ki onu anlayamadım.
Bilmem yaşı büyük geliyor
Tamam da zaten onun için begeniyorsun
Kaba davranmasindan
Sinirlenmesinden gorunusunden yani bana bise yapmasindan çekiniyorum
O tamamen seçeceğin erkekle alakalı bir şey. Mesela. brn prenses gibi davranırım hatunuma.
Iste acaba nasıl biri diye emin olamıyorum
Sen en iyisini yapıyorsun♡
Buradaki yorumlarından gerçek karakterini anlayabilirsin. Yorumlarını takiple mutlaka.
Burdan 2 kişi tanıyordum konuşmaları çok benziyor
Nasil yani ne anlamda benziyor?
Iste kendimi geliştirdim vs demeleri biraz da kendini üstün gormeleri
Demekle olmuyor o işler icraat lazım. Çoğu lise mezunu bile değil o itlerin
Biri yarı almanmis işini daha sormadim diğeri de kpss sinavlarina giriyomus nasıl degil
Kendini öven tiplerden uzak duracaksın. Onu icin de bir cevher varsa zaten sen onu keşfedebilmelisin.
İkisi de aynı övüyor kendini parasını vs
Belki de yalan söylüyorlar , belki paraları bile yok. Zaten dedim ya parasıyla övünenler genelde bu hayatta başka hiç bir başarısı olmayan ezik tiplerdir.
Genelde şöyle biri oluyor
Parası var vucut yapmışlar ve çevresi de iyi başarıları var sadece ortak şöyle bişey görüyorum ben babaları terketmiş oluyor
Benim de ailevi bir sorunum olunca ben anlatmadan anlıyor mesela konuyu
Doğrudur. Bu kadar derin ve detaylı bilmiyorum bu mevzuyu. Neyse sonuç olarak asıl amaç mutlu olmak mutlu etmek. Amacın evlilik olmadığı sürece sorun yok.
Çekim küvetin arzuların başarılı tecrübeli erkekten yana
Evet ya da şey eğlenceli erkekler bu yaşıtlarımda var ama çok azlar
Taşıtların hayata ve ilişkilerde güvensiz hissettiriyor olgun kişiler bayanlara ve ilgisini çeken kişilere daha ağır ve kibarlar
senin ilgi alanın da o yaşlar demekki :)
20-25 de iyi daha canlilar ama egolu umursamaz geliyorlar bana
evet öyleler ego tavan artistler haklısın
zevkler ve renkler tartışılmaz
senin zevkin de tercihinde bu saygı duymak gerekir ben saygı duyuyorum
doğru ya da yanlış diye düşünme sadece hayatına bak
mantıklısın o yüzden
Olgun düşünceden dolayı. mi
Hem o hem de bencil değiller sanki
Doğru düşünüyorsun sen kaç yaşındasın
19
Daha önce oldumu Peki istediğin yaş aralığında bir sevgili
Hayır hiç olmadı
İstermiydin olmasını yoksa hayalî bir şey senin düşüncen
Yok genelde sanaldan konuştuğum oluyor buluşalım diyince çekiniyorum
Ama bu şekilde bir ilişkiye dönüşmez ki konuşup anlaşıp neden devamı gelmiyor
Ilişki olmuyor zaten
Hangi şehirdensin Peki sen
Bolu
Yakın olsak konuşmak isterdim
Olgun gözüküyorsan ondan dikkat cekiyorsundur
Hayır normal yaşımda gibiyim
Hmm fiziğin çok güzeldir
Gayet normal olgun