AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Doğrudur tabi,25 yaşına gelmiş erkek en yakışıklı dönemlerini geçiriyordur, doğal birşey.
Erkek için en iyi yaş 25-35 arasıdır
Yadindan buyuklere ilgi duyuyorsan daha kuvvetli seks yapsin diyedir herhalde ;-)
hahah bende de aynisi oluyo her seferinde kazigi yiyip oturuyorum çok boktan bisey :D
Ahahaha ben hic acilmadim sanirim ilk olacak... (Olmadi)
GEL YAVRUM BENDE 27 YASINDAYIM SENIN GIBI TAZELER ELIMDEN COK GECTI GAZOZ KAPAGI SESI KADAR YAKININDAYIM :))
Bizim motorcu halit abi var onu yapalim sana. O subyanci sen mature takilirsiniz.
Hskddjskfkf motorcu olmaz yashjdhdhdhd
Olur olur cuk oturur 😁😀
canım iki yas buyuk bir rakam degil ama etkilemen normal buyukler tecrubelidir her konuda yas kac
18.
Tam idaal yastasin bazi seyleri ogrenmen icin buyukleri tercihiniz guzel ogrenmenize yardimci olur bazi seyleri tercube kazandiginiz oldu mu
Olmadi
Acemilermis benimle olsaydin simdi doc olmustun canım yasin genc ogreteyim mi
Millet normal demiş ama onlarında hoşuna gidiyor baksana yaşları hep büyük normal değil
Değil mi ya
Niye normal olsun? Kendi yaşıtın varken sen bebekken baban yaşında adamlar dı o hoşlandıkların senin gibi kızlar yüzünden yaşıtlarımız kızlar yüzümüze bakmıyor bizde küçüklere gidiyoruz belki onlarda senin gibidir diye adamız sübyancıya çıkıyor yaptığınız saçmalığı bişey yaptık sanıp yapıyosunuz kendinizi daha güvende hissetmek için büyüklere yöneliysunuz ama biizm güvenimizi kırıyosunuz hepiniz aptalsınız...
Şş ağır ol istersen. Hakaret yok. Ben bebekken babam yasinda olan adamlarla ilgilenmiyorum. Adamla aramizda 7 yas var sadece. goren de sanacak dedemden falan hoslaniyorum. O da bana yeşil ışık yaksa subyanci muamelesi yapmam zaten.
ben kendimden 3 yaş küçük kızdan hoşlandım diye adım sübyancıya çıktı kızlar 7 yaş büyük erkek ten hoşlanınca niye laf yemiyor anlatırmısın?
Bilemiyorum...
yaşına 7 ekleyince benim yaşa denk geliyor mu bir hesaplasana?
:D
Maalesef :D
şunu 8-9 yapsak?
:D
Kurtarmiyo :Dd
way arkadaş tamam pes :DD
dur!
öğretmenlik yaptım bir dönem geçmişte? :D
Öğretmen fantezim yok, sakin ahahhshsjdjhs sadece o hocayi sempatik buluyorum^^
bir sempatiğim ki anlatamam :D
tek başına değilsin dostum. kendinden büyükler her zaman tecrübelidir devam et :p
Ben de hep kendimden 7 8 yas kucuklere ilgi duyuyorum bana da sapik demislerdi salla onlari keyfine bak
Ben de çok etkileniyorum, bayağı da bağlanıyorum. Nasıl kurtulacağım ki bu durumdan?
Aynı problem kuzum ya. Bilmiyorum ki.
arkadaşlığımı da hep büyüklerle kurarım mesela
genel olarak böyle olsa ben ne yapacam. 28 yaşına kadar yalnız mı kalalım?:D
Ben de 20 yasina kadar falan yalnizim galiba
git yaşında birini bul :/
Nö.
siz zaten hep olmayacak kişilerin peşinden koşun beni sevmeyin :(
Bende kendimden küçklerden hoşlanıyorum, peki ciddi niyetlimisiniz siz, yaş kaç?
18 yaşındayım
Ciddi niyette mi düşünüyorsunuz, günlük çıkma gezme flan mı niyetiniz nedir sizin
Nikahına mı alacan hayırdır
Fjdkfkskshksjdjd yok fakbadi ;)
Ciddi niyette mi düşünüyorsunuz, günlük çıkma gezme flan mı niyetiniz nedir sizin?
cinsel yönde mı arkadaşlık arıyorsunuz?
Yok be şaka yaptım. Takılmak için duruma göre ciddi de olabilir
Hmm, saka k. ka olmasın da dikkat edin..
Nerdensin peki sen?
İstanbul
Skype kullanyrmusun?
gayet normal erkekle bayan arasında bir kaç yaş farkı olması
Olmayacak diye bişi yok doğal kendınden büyük birinden hoşlanmak cok yoksa fark tabi
Gene sen hoslaniyosun bende o da yok erkekler bacimdir kizlarda dikkatimi cekmiyo sanki dunyaya sadece odev okula gitmek icin gelmisim
O da kötü ya ahsldjhshd
bencede bende ole büykleri sevirm kendi yasıtlarım salak :D
Olgun birisinizdir bunda kotu bisey yok bence ki benim amcamla yenge min arasinda 10 yas var
Bu normal çoğu kız boyle zaten önceki sorularda da vardı
Benimde Öyle Nedense Ortağım yok sanıyordum varmış :)
Olgun erkek seviyorsun. Bunun nedenini nasil bilelim biz acaba
Önünde uzun yıllar var sabır et sevgilin ve eşin bile olur :)
Güvende olmak istiyorsun.
aynı dertten bende de var. :)
Naapsak ki?
Kimden hoşlanıyosanız onunla olun dert edecek bişi yok bunda
bilmiyorum ki. yeterince olgun bir yaşıt bulsak olur gibi sanki ama. yaşıtların da hepsi bebe tipler :D
Klasik liseli soruları
😒😒
Bayaaa bir olgun düşünüyorsun herhalde. :D
Belki de:))
Direk evlenmeyi mi düşünüyorsun sen? :D
Yok okul bitsin öyle :Dd
Yani sonuc olarak bian once evlenmeyi planliyorsun? :D
Ahahaha oyle bisey demedim
Ulaaa o zaman git de 1 2 yas olan biriyle takil be... :D bende hemen evlenmek istiyorsun sandim
Adam cok karizmatik bir sansimi deniycem bakalim shskdjhdhd
hay allah kahretmesin ya :D ama oyle insanlardan pek hayir bekleme derim. 25 26 yasindaki bir adamin kaybedecek zamani yoktur daha bence :D
Ya bence vardir sevgilisi falan ama baya baktim yüzük falan yoktu 😏
ya of :D Siz kızlar çok garipsiniz yav.
Anladigini da sanmiyorum hic 😒
Valla gizli bayan, ozetle isin cok zor fakat imkansiz degil. Cunku oyle olan benimde arkadaslarim var. Hatta bir arkadasim kardesinin ogretmeniyle takilmisti bir sure. Sonra ayrildilar:(((
Ay hadi inşallah bakalım fbcgjfsdh
Halen insallah diyor ya sbbshdb of:(
Zhldjdjdkkdjsjs
Gunaydin fikirlerin ayni mi halen :P
Evet:') gunaydiin shsjshhshs
haydaaaaa :D Neyse belki yarın değiştirirsin.. :D Zamanını boşa harcama diye kovalıyorum yani..
Yok birebir ders aldim yarina. OF BUGÜN NASIL UYUYCAM?
Oy oy oy. Gerçekten dersi öğrenmek için mi aldın?
Tabii ki:)
He o zaman güzel. :D Aslında olaya bir de olumlu yerden bakmak lazım, durumun böyle olması seni derse adapte eder? :D
Inşallah yaa ama sanmiyorum bir keresinde adamı izlemekten anlattigini dinleyemedim jksjsjsjdjsk soru çözüyordu doğru mudur dedi ben de basimi slaladim hafifce. Sonra sorunun cevabı çıkmadı dedi yanlis yazmisim niye kafa sallıyon hajehshjejejd rezillik:')
https://i.hizliresim.com/Ml43Y2.jpg nasıl iilgi duydun mu
Yoo
Memura kançayı atayım muhabbeti
Yok ya
şu an gülmekten yerlerdeyim:)))) alemsinnn arkadaşım
Ben gulmedim...
Salaklıktan o başka bişey değil.
gel bana 24 üm. bende gençlerden hoşlanıyom
Gayet normal.. Kadınlar genel olarak böyle zaten.
78 yaş gayet normal bir yaş farkı.
78 yas diye okudum 😳
7-8 pardon :D
Az yaşıtlarınla takıl değişirsin ;)
Takılıyorum da degismiyor
Yaşıtların arasında mutlaka vardır senin gibi düşünen birisi ;)
adam olsunda sıkıntı yohhh
seni daha iyi anlayabildiklerini sandığın için
Yok mu aralarında doktor yav :d
etkileyiciyiz çünkü ;)
;;)))
Sapık degilsin, bende olgunlardan hoslaniyorum
Ama hocam:/
Kac yasinfasin o kac yasinda?
Ben lise3, onu tam bilmiyorum 25 falan
Liseden bir kurtulda sonra ulasmaya calis derim ona. şu an seni bildigin liseli gozuyle goruyodur normal olarak kendine yakıstırmaz erkekler boyle seyleri.
Lise bitene kadar beklemek zor ya zaten sevgilisi falan vardır diye dusunuyorum
Mesaj at ordan konusalim
Mesajı atamıyorum canim:/
Neden:/
Xper yetmiyor:(
Para çekiyor olmasın :D
Yok hayir alakasi yok
para onlarda hacı
Tamam da o açidan bakmadim
ben de küçükken aşık oluyordum hele biri elimden tutup tahtaya kaldırdı neredeyse bayılıyordum
Ahahahaha geçin dalganizi 😂
yalanım varsa ne olayım
At resmi güldürdü bayaa ;)
At degil de baska bisey koyacaktim usendim shdjdjjdjdhd
Ahahahja bunu mu :)
💩
Yok bunu 😒😒 shdkndnd
Yapma ya
Ayy kıyamam
Daha 18sin ama anlamadigim sey su
Senin ilgini ceken neleri var onlarin?
Şu an hoşlandığım birinden örnek vereyim. Görünüş olarak hoşuma gidiyor. Ve olgun olması, benimle ilgilenmesi. ses tonu, kendinden emin olması
Genclerde bu yok mu senin gözlemlerince...
Hayir yok.
Bunun sebebi o kişinin bir işi oldugu için aslında
İşinde sorumlu biridir
Para kazandigi icin kendine güveni vardir
İşinden dolayi
Ses tomu da yasindan
İlgi gösfermesi her erkekte var
Hakkına hayırlısı be gülüm 😽
Anladım.. Hayirlisi ya çok sağol öpüldün^^
Hahaahahah
pbs.twimg.com/media/BNvdC3jCcAAmMed.jpg:large
Tişikkirler sipirmen ;)
Olgun düşünceli yaşıt bul derim
Tip olarak da önemli
Fazla aşırıya kaçma o zaman geçen birisi 49luk adam seviyorum falan diyordu, 7-8 yas olası farklar
18-27 falan. Ama olmuyo pek su ana kadar olmadi
Karşı tarafında bu düşünce tarzını kabul etmiş birisi olması lazim unutma
Genelde hocalardan etkileniyorum
Lisede misin yoksa Uni mi
Lise ama dershane hocası
Uni gidene kadar bekle, sabret. Orada değişir istediğini bulursun
Pekala
Mature seviyorsun fdşslfdslşfdslş
anamla babam arasında 10 yaş var.
Olur böyle vakalar...:)
Bazıları büyük sever...
Büyük sevdiğin içindir.
30 yaşında birinden de hoşlanır mısın :)
Olmadi degil
Ogretmen fantezi nmi var?
Hayir saçmalama
5 /3 u öğretmen olunca insan soruyor :)
Bu kadar karizmatik insanlar öğretmen olmamalı bence :/
Yas kac :)
18.
sen eşittir ben demktirr :/
Naapsak ki?
bilmiyomki ama çok zor bir durum abi demem gerekn insanlardan etkileniyom çok kötü ya
Ben hocam dediğim insandan etkileniyorum bu daha kotu :(
okadar değil ama yani biraz benzer :(:(:((((((((((((((((((((((((((((((((
Yarin beraber ders calisicaz diye 2 gündür mutluyum ahahahaha resmen salaklık:')
yok öyle degil etkileniyorum ama plotonikilik yok
Ya ben soyle anlatiyim, ilk bas adamdan sadece etkileniyordum böyle az bisey, sonra sürekli düşünmeye başladım buraya soru falan yazinca birden platonikliğe doğru yol aldi su an görsem heyecanlaniyorum baya 😁
oo fenaymış bende sadece etkilenme sonra evli oldugunu felan öğreniyom sonra soguma asaması felan :D
ya aslında etkilenme bile yok yaşım küçük benim aama insanların beni yanlış anlamasındanmı korkuyom öyle bişey yani ben kesin büyük biri ile evlenicemde bilmiyom ya
Evli de degil yaa of :D
işin zor :D
Aynen, bugün dersimiz var :D
bir bitmediniz ay host sapik :D
😒😒😒
yine boş soru yine gizli kullanıcı haha
Yine boş cevap yine sen ahahah
ağlanacak haline gülebiliyosan ben istediğimi elde etmişimdir 😉
Tamamdır😉
şu an tam olarak beni anlattin
Sorumun üzerinden kiz düşürmeye calismayiniz lütfen.
baba sevgisinden mahrum kalanlar genelde öyle olur
Cok haklisin..
:/ kendimden biliyorum ben kucuken babam oldu bendede oyle oluyor
:((
eh böyle giderse sevgilin olmaması normal.
Bence de.
Olgun seviyorsundur belkisi?
Belkisi de
Cesit cesit deli var iste. seninde fantezin farkli
Sensin deli
Yalniz degilsin. Bütün hatunlarin ortak derdi bu..
Açılayım mı napayım sdfgfhs boğulmak istemiyorum ama:p
Bogarlar emin ol :)
Yapma ya 😂😂
Ben yapmam. Kiyamam.
Kıyarlar diyosun... Neyse hayirlisi:(
Sapuııııııık !!! dsadsad:DD
Sen de mi yaa :D
Git pis sapık :D
Üzdün :((
Ah kiyamam 😘
Yo gonul bu sıkıntı yok :)
Ama var:(
Ne gibi bir sikinti
Aramizda bisey olmuyor
Ozaman yapcak bsey yok yenilerine yelken. accaksin :)
Aslinda daha acilmadim ama dershane hocam.
Oo senin isin zor bence hic deneme senin yas kac onunki kac
Ben 18 onu tam bilmiyorum ya 25 falan gibi
Ozaman cok sikmti olmaz ama senin yasin cok kucuk
Daha tanismiyoruz zaten
Gonul bu ama senin yaslarda genelde olur bunlar gecer ilerde :) benim arkadasimda 17 yasinda lisedeyken 39 yasinda muzik hocasina asik olup evlendi sonrada ayrildilar :)
Evlendi?
Evet evlendiler
Oha..
Sonrada ayrildilar iste :)
Ya ayrilmak kotu olmus da bu adam bana bakar mi bilmiyorum ayrintilari biliyorsan anlatir misin kim kime acilmis bsksjshsjs
Tabiki kiz acilmis asikmisti zaten benim arkadas. Karsi taeaf cok demis olmaz diye ama iste olmus evlendiler 2 ay sonra ayrildilar
Ay ben acilmayi düşünmüyorum ama belli etmeyi düşünüyorum kiz 17 yasinda mi evlendi:/
Evet 18 e giriyodu evlendiginde
Ailesi sorun cikarmadi mi
Cikardi ama dinlemedi intihara felan kalkisti ve sonunda ikna etti simdi cokcpisman. ama
Allah Allah... Garip biraz. Neyse hayirlisi gerçi hoca o kadar yasli degil de acilmayi düşünmüyorum daha
Dikkat et dusunmeden hareket etme sonra ileride. telafisi olmayan seylere mahall verirsin Allaha emanetsin hadi gorusuruz
Eyvallah
çok olgunsun herşeye hazırlıklısın hayatta bence
Umarim öyledir baba sevgisi eksikliğinden kaynaklaniyor da olabilirmiş
Dediğim gibi işte çok olgun düşüncelisin her zorlugu cekmeye açıksın..