Türk erkekleri romantik olmak sanki günahmış gibi davranıyor
Yabancılar daha romantik
Türkler daha romantik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Türk erkekleri romantik olmak sanki günahmış gibi davranıyor
Şahsen İtalyan, İspanyol erkeklerini falan bile kıskandırabilirim romantiklik konusunda. Romantiklik güzel şey beyler. Sevdiğiniz kadının vücuduna dokunmak kadar onun ruhuna da dokunmak, etkilemek güzel. Zaten insanı vazgeçilmez kılan şeyde budur... Sonra kadınlara yaranamıyoruz diye çook gezersiniz. :D
Teşekkürler görüşün için ama sanırım burada yazıldığı gibi türk erkeklerinin bir kısmı romantikliği ılıklık olarak algılıyor 🤦♀️
Cevap
4Cevap
Yabancıdan kastının ne olduğuna göre değişir. Afganlar mesela daha mı romantik sence?
Yoo yabancıdan kastım müslüman olmayan ülkeler
Hristiyan afrikalıların bizden romantik olduğunu sanmıyorum.
Niye afrikalı diye romantik olamıyor mu 😅 ayrıca ben uç örneklerden bahsetmiyorum
İtalya ispanya ingiliz kore hayır kendi gözlerimle görmesem derim ki abartılıyor ama görüyorum da
Zaten alttaki görüştede biri romantikliği ılıklık olarak algılamış ben daha ne diyim
Niye , Türk romantik olamıyor mu?
Kültür ve refah ile biraz doğru orantılı romantizm. Saydığın ülkeler daha romantik olabilir ama o ülkelerde aldatma oranı vs de fazla. Açık ilişki, swinger vs de yaygın. Yani iyi yönleri de var kötüleri de. Avrupalıyla evlenmek için derdin romantizm olmaz ama heralde. Ondan önce gelebilecek bir çok etken vardır. Genel kültür, kadına bakış, refah seviyesi gibi.
Demek ki olamıyor çünkü çoğu romantik değil. Ben romantik derken kapıma araba çeksin demiyorum zaten o yüzden ekonomi çokta alakalı değil ve bu yeni olan bir şeyde değil hep böyleydi. Genelini hiç bir şekilde mutlu edemiyorsun hep kadını aşağılama peşindeler ne güzel söz var ne ilgi alaka. Eşini dövenler yine ortadoğudan çıkıyor. Kültürümüz iki çift güzel söz söylemeye yeterli bence.
Peki , iyi akşamlar.
yabancı kadınların daha sadık olduğu gerçeği gibi bir gerçek bu bence
durduk yere ılık olmanın gereği yok
Al işte 😅
Değişiyor o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?