Sevgili bulmanın tek yolu (erkek için) ve sürdürmenin yolu, kadınların isteklerini yerine getirmeye çalışan köle olmakmıdır?
Şimdi kabul edin;
-Açılmayı Erkek Yapıyor,
-Konu Bulmayı Erkek Yapıyor,
-Kızı Erkek Mutlu Ediyor (Kızın Umrunda Değil)
-Masrafları Erkek Ödüyor,
-Erkek Kadına Göre Şekilleniyor.
YANI KISACA HER Bİ S*Kİ ERKEK YAPIYOR, VE SEVİLDİĞİNİ ZANNEDİYOR, TÜM İLİŞKİLERDE BU BÖYLE.
İSTEDİĞİNİZ KADAR KENDİNİZİ KANDIRIN, EĞER YAPMASAYDINIZ BUNLARI O KIZIN UMRUNDA BİLE OLMAZDINIZ, TAKMAZDI SİZİ, GÖRMEZDİ,
ÇÜNKÜ KADINLAR HOŞLANSADA HİÇBİRŞEY YAPMAZLAR !!!
ERKEKLERİN KENDİLERİNE SAYGISI YOK, ÖZGÜVEN AYANA YAPTIRMADIKLARI ŞEY KALMADI BU İNSANLARIN.
BUNLARIN FARKINDA OLUP, YORUMUNUZU YAPIN, HAKLI MIYIM HAKSIZMIYIM?
VE BAŞKA BİR YOLU VAR MIDIR?
Evet, SONUNA KADAR HAKLISIN
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer