Evlilik kölelikmidir niye tüm sıkıntıyı acıyı kadın yaşıyor daha çok?

Eşimden boşanmak istiyorum çok üstüme geliyor bunaltıyor beni nefret eder oldum evlilikten herşeyden tek başımayım şu hayatta onu öğrendim bu kadar olgunlaşacağımı bilsem evlenmezdim ama sanırım
Evlilik kölelikmidir niye tüm sıkıntıyı acıyı kadın yaşıyor daha çok?
Cevapla