Ben aynı yerde çalıştıgımız birine aşık oldum yaşta baya benden büyük ama yemin ederim oda aşık oldu gözler yalan söylemez yanımda ağlayamaz kaç kere yanımda ağladı annem ve ablam fark etti ile göndermiyorlar ben çok seviyorum dünyam değişti ayrıldıgımdan beri kendime gelemiyorum çok kötü hastalandım dünyam değişti kimseyle konuşamaz oldum ben napıcam ailem asla ikna olmaz ama böylede ben ölücem kaçsak perişan olurlar onuda yapmıyorum ama ben iyi değilim
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu güne kadar çok ilişki yaşadım ama böyle olmadım
Çok aşık oldum ailem müsade etmiyor ama ben çok kötü haldeyim?
Aşık oldum ben buna o kadar güzel ilgilenirdiki benle o kadar aşık bakardıki ben tutuldum ona daha önce milyon ilişkim oldu hepsini bitirdim ama bunda dağıldım ben
Evladım, ananı bacını karşına alıp, bakın ben böyle böyle hissediyorum, bu benim hayatım ve sizin desteğinizi bekliyorum diyerek konuşacaksın. Başka çaren yok
Evet maalesef ama görmüyolar ki ben bitiyorum neymiş o beni sevmiyormuş dün ofiste doğum günü kutlamışlar videoda gülüyodu ondan sonra çok sinirlendim buna canım gibi bizimkilerede söyledim bak yalan diyorlar ama her dk ağlıyo aşkla bakıyo nası yalan ülkeyi terk ederim benden gidersen kafama sıkarım diyodu
Dünden beri eskiden orada çalısan biri yazıyo şimdide yazıyo gel açıklamanı yap benden biliyor diye ne olduda ailem fark etti çok iyi bilmesi lazım napmaya çalsıyolar anlamadm
Ve evli olduğunu söyledin birde yaşı baya büyük. Şimdi sadece bir düşün 10 yıl sonra ikiniz beraber bir yerde yürüyorsnZ o 56 yaşında yaşlı biri ve sen daha genç biri olarak ne hissedersin. Bence sadece pişmanlık olur o zaman keşke ailemi dinleseydim. dersin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kaç yaş buyük
Evli miailenin karşı çıkma sebebi
Baya büyük evli ama karısı değişik umrunda olmaz
Oha ama
Şu an bizden destek istiyormuşsun gibi bir halin var ama vermiyoruz desteği
Ne oldun evladım?
Napmam konusunda akıl istedim sadece
Bugüne kadar böyle olmadığın durum nedir? Önce onu anlat çaresiz bir durum değilse her şey çözülebilir
Aşık oldum ben buna o kadar güzel ilgilenirdiki benle o kadar aşık bakardıki ben tutuldum ona daha önce milyon ilişkim oldu hepsini bitirdim ama bunda dağıldım ben
Evladım, ananı bacını karşına alıp, bakın ben böyle böyle hissediyorum, bu benim hayatım ve sizin desteğinizi bekliyorum diyerek konuşacaksın. Başka çaren yok
Anlamıyolar ki baban ne der o ne der bu neder diyolar kafayı yiyicem
Mesajına bile baktırmıyolar iki gündür cevap versem bi yerden anlarlar diye korkuyorum versem sanki çaremiz de yok
Elalem faktörü devrede anlaşılan
Evet maalesef ama görmüyolar ki ben bitiyorum neymiş o beni sevmiyormuş dün ofiste doğum günü kutlamışlar videoda gülüyodu ondan sonra çok sinirlendim buna canım gibi bizimkilerede söyledim bak yalan diyorlar ama her dk ağlıyo aşkla bakıyo nası yalan ülkeyi terk ederim benden gidersen kafama sıkarım diyodu
Oha
Rezil çocuk
Kim rezil
Video atmış eğleniyomuş sen bu haldeyken
Dünden beri eskiden orada çalısan biri yazıyo şimdide yazıyo gel açıklamanı yap benden biliyor diye ne olduda ailem fark etti çok iyi bilmesi lazım napmaya çalsıyolar anlamadm
Kim kime açıklama yapıcak? Off sen çocuğa neden açıklama yapıyosun?
Kıza diyormuş senin yüzünden çikti
Hangi kız? Kızın yüzünden ne çıkmış? Serdar mı kız?
Kızla alakası yok kendi ettiğini bilmiyor
Seni anlamak mümkün değil
Bende anlamıyorum ne kendimi ne onu boş ver sağol
Hıı orada çalışan biri yazıyor ama benden biliyor diyosun galiba, orada çalışan biri seni ne biliyor? Yine onun parmağı var
Zaman herşeyin ilacıdırr
Heee tabi kesin öyledir
tut bırakma
Nası olucak ailem bi yanda o bi yanda kafayı yemek üzereyim
yaş uyumunuz nsll
Geçer geçer
Adam kaç yaşında ki?
Büyük benden
50.60 mı yaşını söyleyemiyorsun bir türlü
46 yaşında
Ama o kadar ruhu gençtiki benden bile kafamız uyuyodu
Ve evli olduğunu söyledin birde yaşı baya büyük. Şimdi sadece bir düşün 10 yıl sonra ikiniz beraber bir yerde yürüyorsnZ o 56 yaşında yaşlı biri ve sen daha genç biri olarak ne hissedersin. Bence sadece pişmanlık olur o zaman keşke ailemi dinleseydim. dersin
Öyle ama şu an söz geçiremiyorum kendime
Ailen de çok haklı karşı çıkmakla. Zamana bırak üzülürsün aglarsn yemek yiyemezsn kimseyle konuşmazsn * bir süreden sonra aklın başına gelir.
Umarım öyle olur daha önce çok kişiyle çıktım ama böyle olmadım hiç
Tamam seviyorsun diye onsuz yapamam yaşayamam kafasındasn. Kendi kendine öyle diyorsun
Nerde bir zorluk olsa insan orada takılı kalıyor zaten. Her zaman herşeyde öyledir
Öyle çünkü 😞