Birine aşık oldum ama ailesi istemiyor. Ne yapmalıyım?

Bir arkadaşımla beraber yakında yurtdışına taşınacağız, ben orada üniversiteye başlayacağım. Bu nedenle büyük bir miktar paraya ihtiyacımız oldu. Kredi çıkmadı, tefeci bile aradık ama bulamadık. En son çare gazinoda işe başladık kısa süreliğine. Böylece istediğimiz para daha kısa sürede birikebilirdi. Ama orada kimseyi kandırmaya ya da dolandırmaya kalkışmadım. Sonra arkadaşımın eskiden oradan tanıdığı bir arkadaşı, onu ziyarete geldi gazinoya. Gelirken yanında kendi arkadaşını da getirdi. Benimle aynı yaşta. Onunla birbirimize aşık olmaya başladık. Beni annesine bile anlatmış ve fotoğrafımı göstermiş ama kafede tanıştık demiş. Arkadaşı bile kimseye böyle hissetmedi dedi. Sonra onun arkadaşının ve benim arkadaşımın arası bozuldu. O yüzden de onun arkadaşı, bizim de konuşmamı istemedi. Ona yemin ettirmiş görüşmeyelim diye. Ama gitmiş arkadaşı yine onun dayısına her şeyi anlatmış. Gazinoda birileriyle tanıştık ama onlar birbirlerine aşık oldular falan demiş. Dayısı da gidip annesine anlatmış. Bugün buluştuk, kuzenlerimle görüşmeye gideceğim demiş benimle görüşmeye gelirken. Zaten buluştuktan sonra öğrendim ben her şeyi. Sürekli ailesinden herkes telefonla aradı, fotoğraf falan istediler ondan nerede olduğuna inanmak için. O da tartıştı onlarla telefonda. Olaylar iyice büyümüş. Ama o yine de bana "ben seni bırakmam, senden vazgeçemem, gerekirse herkese rest çekerim" dedi. Ailesine çok sinirlendi. Sizce ne olacak bu işin sonu? Ne yapmalıyım?

Birine aşık oldum ama ailesi istemiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla