Deli gibi aşık olduğum bir ilişkim var ama aileler asla istemiyor, ne yapmalıyım?

Ciddi bir ilişkim var sevginin saygının güvenin en zirvede olduğu ama ne benim ailem ne de onun ailesi bu ilişkiyi istemiyor. Abartısız söylüyorum eğer onunla olursan sana hakkımı helal etmem diyecek kadar karşılar. Ama sevgilimle aramdaki bağ çok başka en yakın arkadaşım sevgilim yeri geldiğinde annem babam abim her derdimi paylaştığım dostum sarıldığımda her şeyi unuttuğum evim bu ikimiz içinde aynı. Sevdiğim adamla aynı evi paylaşacak olan benim onun sıkıntılarını çekecek olan benim, hayata bir kere geliyorum ve başkasıyla bir beraberliğim olursa aklımdakiyle yanımdaki insan çok başka olacak ömür boyu mutsuzluğa itilmiş gibi olucam bunu yaşamak istemiyorum bir insanı sevmişim her zerresini her detayına aşığım ikimizin alabileceği bir kararı aileler bitirmeye çalışıyor savaşıyoruz aylardır asla bu sorunlar bizim sevgimizden bir şey eksiltmiyor hatta daha çok birbirimize bağlanıyoruz kenetleniyoruz fazla uzatmayayım aranızda bu durumu yaşayan var mı çok ihtiyacım var birilerinin fikrine..

Deli gibi aşık olduğum bir ilişkim var ama aileler asla istemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla