Ciddi bir ilişkim var sevginin saygının güvenin en zirvede olduğu ama ne benim ailem ne de onun ailesi bu ilişkiyi istemiyor. Abartısız söylüyorum eğer onunla olursan sana hakkımı helal etmem diyecek kadar karşılar. Ama sevgilimle aramdaki bağ çok başka en yakın arkadaşım sevgilim yeri geldiğinde annem babam abim her derdimi paylaştığım dostum sarıldığımda her şeyi unuttuğum evim bu ikimiz içinde aynı. Sevdiğim adamla aynı evi paylaşacak olan benim onun sıkıntılarını çekecek olan benim, hayata bir kere geliyorum ve başkasıyla bir beraberliğim olursa aklımdakiyle yanımdaki insan çok başka olacak ömür boyu mutsuzluğa itilmiş gibi olucam bunu yaşamak istemiyorum bir insanı sevmişim her zerresini her detayına aşığım ikimizin alabileceği bir kararı aileler bitirmeye çalışıyor savaşıyoruz aylardır asla bu sorunlar bizim sevgimizden bir şey eksiltmiyor hatta daha çok birbirimize bağlanıyoruz kenetleniyoruz fazla uzatmayayım aranızda bu durumu yaşayan var mı çok ihtiyacım var birilerinin fikrine..
+1 yılAilelerin bir ilişkiye onay vermemesi veya desteklememesi zor bir durum olabilir. Bu tür durumlarda, ailelerin kaygıları genellikle kültürel, dini, toplumsal veya başka nedenlere dayanabilir. İlişkinizin geleceği hakkında karar vermek sizin ve partnerinizin elindedir, ancak ailelerle uyumlu bir yol bulmaya çalışmak önemlidir. İşte bu durumu ele almanıza yardımcı olabilecek bazı adımlar:
İlişkinizi anlatın: Ailelerinize, ilişkinizin ne kadar önemli olduğunu ve birbirinizi ne kadar sevdiğinizi anlatın. Onlara ilişkinizin nasıl bir temele dayandığını ve gelecekteki planlarınızı paylaşın. Duygularınızı ve motivasyonlarınızı anlatmak, ailenizin bakış açısını anlamalarına yardımcı olabilir.
İyi niyetle dinleyin: Ailenizin kaygılarını anlamaya ve iyi niyetle dinlemeye hazır olun. Ailelerin endişeleri genellikle sevgi ve koruma düşünceleriyle ilgilidir. Ailelerinizin bakış açısını anlamaya çalışın ve onları ciddiyetle dinleyin. Bu, onları daha iyi anlamanızı ve ortak bir zemin bulmanızı sağlayabilir.
Ailelerle iletişimi sürdürün: Ailelerinizle açık ve dürüst bir iletişim sürdürmeye çalışın. Endişeleri ve kaygıları paylaşırken, saygılı bir şekilde ifade etmeye özen gösterin. İlişkinizin ne kadar önemli olduğunu ve birbirinizle nasıl çalışmaya istekli olduğunuzu vurgulayın.
Destek arayın: Profesyonel bir danışmana veya ilişki koçuna başvurarak ailelerle ilişkinizi yönetmenize yardımcı olacak destek alabilirsiniz. Bu tür bir destek, ailelerin endişelerini anlama, iletişim becerilerinizi geliştirme ve ortak bir çözüm bulma sürecinde size rehberlik edebilir.
Kendi kararlarınızı verin: Sonunda, ilişkiniz hakkında verilecek karar size ve partnerinize aittir. Ailelerinize saygı duymanız önemlidir, ancak kendi mutluluğunuz ve geleceğiniz için de sorumluluk almanız gerekmektedir. Kendi değerlerinizi, hedeflerinizi ve duygusal ihtiyaçlarınızı dikkate alarak doğru kararı vermelisiniz.
Unutmayın ki her aile ve durum farklıdır. Bu nedenle, sizin için en uygun olan yaklaşımı belirlemek için özgün bir değerlendirme yapmanız önemlidir. Kendi duygusal refahınızı, sevgilinizle olan ilişkinizi ve ailelerinizle olan ilişkilerinizi dengelemeye çalışın.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomik olarak bireysel olarak siz ne durumdasınız? Ailelerimiz ne durumda.
Mesela ailelere rest çektiniz ekonomik olarak hiç bir sıkıntı yaşamam diyorsan aileyi görmezden gel.
Ekonomik olarak aileler desteklerse ancak evlilik olur hiç bir şeyimiz yok diyorsan da ya aileleri bezdirene kadar devam edeceksiniz ya da ayrılın.
Sadece ekonomik değil aslında evlendigin zaman iki aile birleşir aslında. ve aileler çocukları mi istemiyor yoksa karşıdaki aileyi mi istemiyor? Bu da önemli
Abim mesela, ailem sevdiği kızın ailesini istemedi ama kızla ilgili bir problem yoktu. ama abim inat etti ille de o olacak diye araya sokabildikleri herkesi soktular bizimkileri ikna etmek için sonunda evlendiler.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılEnin de sonun da aşk galip gelir ve siz kazanırsınız. Yaşınız 18 den büyük ve reşitsiniz. Madem bu kadar mükemmel ve olağan üstü her şey. Gidin evlenin. Aile lerin bu kadar karşı çıkmaları neyin kafası. Artık bu devir de böyle şeyler mi kaldı? Neden rahat bırakmıyorlar sizi?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvet yaşadım. O zaman annem sağ idi ve yurt dışındaydı ablamın yanında ve uzun süredir devam eden ve mutlu olduğum yanında tamamlandığımı hissettiğim bir ilişkim vardı, bir süre ayriydik. O dönemde telefonla annemle konuşurken ayrıldığımız dan bahsetmistim ve annem bana "o adam zaten sana uygun biri değildi ben başından beri doğru bilmiyordum. Bu iş bitmiş, sakin tekrar barıştım deme! Eğer yeniden bir araya gelirsen sana hakkımı helal etmem" dedi. Ve telefonu kapatmadan da bana tamam mı? bana söz ver! Dedi öyle kapattı. Uzaktaydı ama benim annem sonuçta yaşı kaç olursa olsun insan daha önce hiç duymadiysa eğer bu kadar büyük laflardan etkileniyor ve hiç dusunmediyse bile düşünmeye başlıyor. Ve ben de öyle yaptım, sonrasında biz evet bariştik eskisi gibiydi her şey ama ben ilişkiye bir daha 4 elle sarilamadim. Eğer anne babanın (babam vefat etti sağ değil) ya da yalnız birinin içine sinmeyen ve razı olmadiklari bir şey varsa bundan mutlaka bir şey çikiyor. Benzer şeyleri mutlaka hepimiz çevremizden duymusuzdur, ki ben de duydum. İlişkimiz bitti çok seviyor olmamıza ragmen annemin sözleri hiç aklımdan çıkmadı..
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılo zaman ikna edin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı. Oturduğum eski mahallemde bir kız sevdiğini ailesi ailesi kabul etmiyordu. Görülşmesine bile karşılardı haklı olarak O çocukla görüşmemesi için ne dayaklar yedi kız ailesinden hatta kolunu kırdılar 1 sefer Kız yine vazgeçmedi görüşmekten çocuk serserinin teki yaralaması falan vardı hapis girdi çıktı bür dünya. Kız asla vazgeçmedi yediği yadakalrın haddi ehsabı yok :) eN SONUnda ailesi oes etti Aileside muhafazakarbir aile. evlendi kız çocukla. 10 sene olmuştur. Çocuk evlendikten sonra da hapise girdi çıktı falan. 2 tane çocukları var. Ama mutlu mesut yaşıyorlar. Yani bu durum senin ne kadar mücadeleci olduğuna bağlı. seven insanı asla vazgeçmediğini ben bu kızda gördüm. Seviyorum dedi ailesini net karşısına alıp cocuğu asla bırakmadı ::;) Annem bile söyler arada lan o kız ne işkenceler gördü yinede vazgerçmedi diye. helal olsun diyordu :=)
10 Yorumla
+1 yılBöyle mükemmel olduğunu düşündüğün bir ilişkini bırakmak, ayrılmak yanlış olur diye düşünüyorum bende bunun için mücadele edeceksiniz gerekirse aileler olmadan evleneceksiniz ben olsam sevdiğimin yanında olurdum.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. tamamen sizin mücadelenize bağlı, aileler karışır ama bir yere kadar. Sonuçta hayat senin, seçim senin. Aşırı zıt kutuplarda iseniz, ilerde ayrılma ihtimaliniz çok yüksek. Aileler, genelde sevgi, aşk, romantizm gibi kavramlar yerine anne-baba olur mu, uyumlu mu, sıcak kanlı mı, çocukları yetiştirebilir mi gözüyle bakıyor. Savaşkan değilseniz, işiniz çok zor.
21 Yorumla
Soran+1 yılHiç zıt kutuplar değiliz birbirimizi her konuda yapboz gibi tamamlıyoruz bu ilişki içinde elimizden gelenin çok daha fazlasını yapacağımıza eminim sadece imkansız olmasın yeter. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBak canım çok aşık evlenmiş olarak söylüyorum. Aşk zamanla eriyor. Aileler neden hayır diyor ne gördülerde hayır dediler. Anne ve babalar öngörülülerdir bence acele etme. Görüş ama abartma arada mesafe olursa daha şeffaf bakabilirsin
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Başta belirteyim kesinlikle evlilik taraftarı bir insan değilim;
İşiniz gerçekten çok zor. Genelde mezhep ayrılıkları falan olunca aileler bu kadar karşı çıkıyor. İnsanı çıkmaza sokan %50-%50 şansının olması. Hani o içindeki "ya ailem haklıysa" duygusu varya. Öylede böylede zaten ya mutlu olacağım ya da olmayacağım (ki mutlulukta mutsuzlukta sürekli değildir). Şansım %50'yse o zaman bu riske sevdiğim insanla girmeyi tercih ederim. Mutluluğunuz daim olsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılAnne baba yanlis yaptığında anne baba olması yanlışınn peianden gideceğin anlamina da gelmez yaptıkları günah işlemekten başka bir şey değil sen doğru bildiğini yap onlar zamanla. sana uysun bu zamanda anlasacagin seveceğin insanı bulmak o kadar zor ki keza kaybedersen sen de kaybolursun baştan birini sevemezsin hangi ihtimalle daha çok üzülürsün onu düşün ona göre hareket et aileni karsina almak mı onsuzluk mu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. İkna etmeye çalış. Başkasıyla olamayacağını söyle. Onun ne kadar iyi olduğunu ve senin için de iyi olacağını söyle. Neden olsa çocuklarının iyiliğini ister aileler diye düşünüyorum. Zorlayın biraz ikna olurlar elbet.
10 Yorumla
+1 yılAynı durumu bizde yaşadık malsf aileler istemeyince işler hep ters gidiyor. Bizde aynı sizin gibiydik ama sonra surwkli kavga etmeye başladık ayrıl barış ve en nihayetinde beni terketti yani olmayınca olmuyor belki de ailelerin bildiği vardır diyorsun çok sevse savasirdi çünkü
31 Yorumla- +1 yıl
Cocukta sorun vardir ondandir
Herkes efendi erkek arar
Gizli Üye(36-45)+1 yılAileler karşı çıkıyorsa sizin göremediğiniz şeyleri onlar görmüş demektir. Ailenin onayı alınmadan ilişkiler yürümez, evlenseniz bile bu evlilik boşanmayla sonuçlanır. Aşk diye bir şey yok, mantığını dinleyeceksin. Ailen senin kötülüğünü istemez. Elin adamı için ailenden beddua alma derim.
20 Yorumla
+1 yılYıldırım nikahı basın sonra ailelerinizi bir araya toplayıp biz evlendikten eğer öz çocuklarınızı kendi istekleriniz olmadı diye reddediyorsanız çıkın hayatımızdan ama biz eşimle hayatlarımızı birleştirdik diyin sonra ne yaparlarsa yapsınlar.
10 YorumlaBenim de 3 yıllık ilişkim bu durumdan dolayı 3 ay önce bitti ne onun ailesi istedi ne de benim ailem vazgecmedik mücadele ettik ama olmadı şu an sevdigim adama başka kız bulmuşlar çıldırıyorum
Bu yüzden seni çok iyi anlıyorum Allah yardımcınız olsun12 Yorumla
Soran+1 yılEn korktuğum şey de bu, benim savaşarak yorularak gidemediğim hayale başkası kılını kıpırdatmadan sahip olacak. Biz o kadar yorgunuz ki aynı evin içinde yaşamanın kıymetini biliriz yeterince üzüldük zaten birbirimizi üzmeyiz şimdi gelde kıymet bilsin o buldukları kız
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBirbirinizi bu kadar çok seviyorsanız ya ailelerinizi ikna edin, edemiyorsanız da gidin evlenin. Sevdiğin adamla olmak senin hakkın, ailen bunun önüne geçmemeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılailelerimizinde onayını alarak bir yola girmek istiyoruz ama nasıl ikna edebiliriz nasıl karşılarına çıkabiliriz bunu bilmiyoruz işte 🥲
+1 yılSakın aileni karşına alıp o elemanla evlenme. O herif, evlendikten sonra seni köpeknyerine koyar benden söylemesi. Ailesinarkasında olmayan bir kadına karşi genel de bu davranis bicimini cok gordum etrafimda. Sakin boyle bir hata yapma 😉
01 Yorumla- +1 yıl
Yorumlarda, kaç boş ver aileni seviyorsaniz falan diyenleri hiiiçç dinleme. Hayat onlarin hayati degil sonuc da senin hayatin zarari da sen goreceksin. Yani oyle ezbere konusanlara inanma.
Hak helal konusu anne ve baba senjn sevdiğine engel olacaksa annenin babanjn hakkı yoktur sen onla kaçıp evlensen bile onların sana hakkını helal etmeme gibi bir durumu yok ben olsam gervekden dediğin gibi evlilikde de böyle biri olacağına inanıyorsan ben olsam kaçarım illaki zaman gelince barisacaklar çareleri yok
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle bu ilişkiyi ailen için bitirme. Dediğin gibi, bu senin hayatın ve sen bu insanla bi ömür boyu geçirceksin, ailen değil. Aileni ikna ettirmeye çalış. Sadece bu kişiyle mutlu olabileceğini göster onlara. Senin mutluluğun onların mutluluğu sonuçta. Ondan başkasıyla yapamayacağına ve mutsuz olacağını falan söyle. Eninde sonunda ikna olacaklardır.
00 Yorumla
+1 yılİlk olarak aileleriniz neden istemiyor bunu öğrenin bence siz birbirinizi sevdiğiniz için kötü yanlarınızı görmüyor olabilirsiniz aileniz de bundan dolayı istemiyordur ve belki klişe olacak ama ailelerin olmaz dediği şeyden hayır gelmez vardır bildikleri bir şey bu zamana kadar annem neye hayır dediyse bende onu yaptıysam ondan hayır görmedim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Bence vazgeçme.
Merak ettim, neden istemiyorlar?
02 Yorumla
Soran+1 yılOnun ailesi benim yaşadığım yerim mezhepi genelde alevi olduğu için yargılıyor beni ama şöyle bir sorun var ki bizim ailemiz alevi değil. Benim ailemde aynı şehirli olmadığımız için ve aslında sevgilim polis sesi çok güzel ve aşırı yetenekli saz çok iyi çalıyor bu yüzden ortamlara gider çalar eğlenir ortam dediğim 50-60 yaşında adamlarla oturur yani bu yüzden fazla göz önünde olduğu için istemiyor benimkilerde
- +1 yıl
Aklımın ucundan geçmişti. Acaba dedim ama belirtilmedikçe ihtimal olarak konuşmayı istemem.
Alevilerin çoğunlukta olduğu bi yerde yaşadığın için yani? Olsan ne olur? İnsan değil misin sonuçta? Bu örümcek kafalılar bi bitmedi. Bi taraf mezhepçilik derdinde öbür taraf hemşehrilik derdinde, hayat sizin karar sizin. Böyle ahmakça sebeplerle hayata müdahale etmek de ne.
Sevgilinin eline, diline, yüreğine sağlık. Bırakma onu.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İkinize bağlı, hayatın yükünü kimselere bağımlı olmadan birlikte omuzlayabileceğinizi düşünüyorsanız olur.
00 Yorumla
+1 yılAileni karşına almaya değmiyor hiç bir şey ileri de kavgalar da felan istemsizce de olsa ailenden vurur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok yanlış ama aşılabilir yakın çevremde çok vardı eninde sonunda kabul etmek zorunda kalıyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım öyle olur🥲
Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Hata yaparsan kendi hatam bi tamam dersin kenara çekilirsin ama baskasının dusunceleriyle bir hata yapmak insana ömür boyu yük olur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılYa tek başınıza aile desteği olmadan yaşarsınız birlikte ya da arkadaş olarak kalırsınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevdiğim adam vefat etti..
Hayatım allak bullak oldu ailem bile toparlayamıyor beni 1 ay oldu.. SEVDİKLERİNİZDEN vazgeçmeyin02 Yorumla
Soran+1 yılYaa çok üzüldüm başın sağ olsun🥹💖
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim Allâh razı olsun 🥀
+1 yılAile sıkıntısı zor olur. İkna etmeye çalışın zorlayın
00 Yorumla
+1 yılduymak istediğin cevabımı vermeliyim içimden geçenimi?
00 Yorumla
+1 yılaile onayı olmazsa işlerinizyolunda gitmez vazgeçin
01 Yorumla- +1 yıl
Cocukta sorun vardir ailesinin bir bildigi vardir
Evet aile onayi olmadan asla evlilik olmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendimi okudum sanki.. bir zamalar birebir olarak aynısını yaşadım
06 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu peki sonra
Cevap sahibi+1 yılÇok direndik mücadele ettik ama mezhep konusuydu. maalesef çok fazla baskı gördük ve huzurumuzu kaçırdılar. Herşeyi arkamızda bırakıp bambaşka bir hayat kuralım dedik ama bu bu kadar kolay değildi. Anlaşarak ayrıldık..
Soran+1 yılUnutabildin mi peki başkasını hayatına alabildin mi ben kimseyi onun yerine koyamıyorum kimseye ona hissettiğim gibi bir şey hissedemem gibi geliyor
Cevap sahibi+1 yılDeli gibi seviyorduk birbirimizi. Bende senin gibiydim biliyordum yani hayatım boyunca hiç bir kadın benim böyle ruhuma dokunmayacaktı veya bende kimseyi böyle sevemezdim. Çok zordu veda etmek ancak aileleri karşıya almak ve başka bir hayat kurmak öyle kolay değildi. 2 sene olmak üzere canımız çok yandı ama unutmaya mahkumuz. Eski hislerim yok içimde onun da yok. Ama ukte kalan her şey bende bir yara gibi. Hayatıma hala kimseyi alamadım ve inanır mısın hala özlüyorum onu karşıma çıksa çocuk gibi ağlayabilirim. Ancak hayat devam etmek zorunda ikimizde bunun bilincindeyiz
Soran+1 yıl🥹çok zorrr tahmin edebiliyorum düşündükçe de hüngür hüngür ağlıyorum birbirini seven insanların kavuşamamasını kabullenemiyorum bunu yaşamaktan çok çok korkuyorum insanlarda ahım kalacak ömür boyu aklımda olacak başka birine aynı şeyleri hissedemeyeceğim çok zor
Cevap sahibi+1 yılBen affedemiyorum kimseyi. Kime ne zararımız vardı. Tek sorun iki tarafın farklı düşünmesimiydi? Biz biribimiz için ilaç gibiydik belki hayatımda fikirlerini en iyi benimsediğim insan oydu. Ancak herşeyin özünde bu kadar acıya ne gerek vardı diyorum. Halini çok iyi anlıyorum ama hayatın gerçeklerini de es geçmemek lazım.. Sevgi aşk kadar huzur da önemli bir kavram ve bazı şeyleri maalesef es geçmiyoruz.
- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılEvi ailen yönetmeyecek o yüzden kendi bildiğinizi yapın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıloncelikle genclikle cocukluk arasindasin.. sebgili vs bulunur aile en onemli sey.. aileniz konusarak sorunu cozun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstememe nedenleri nedir onu söylersen ona göre yorum yapabiliriz
03 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim polis yaşadığım şehire geldi ve burada tanıştık onun ailesinin istememe sebebi yaşadığım yer sadece mezhep farklılıkları falan benim aileminde yine aynı şehirin insanları olmayışımız sağdan soldan duydukları bir kaç saçma söz
Cevap sahibi+1 yılMezhep farkliligi mi o bizde de var ya ilerde naparim bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİkna etmeye çalış zamanla kabul ederler belki
+1 yılSeviyorsan sevdanın arkasında dur, ve dua et
10 Yorumla
+1 yılİstememelerinin sebebi nedir önce bunu söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSerserinin tekiyse ailenin karşı çıkması normal sordun mu neden diye? Ne dediler?
00 Yorumla
+1 yılNiye böyle yaparlar ki aileler? Bir ağız tadıyla insana ne ilişki yasatiyorlar, ne evlilik. Kendileri anlaşıyor bir bırakın.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çevremden 50-60 yaşında evli insanlar var evlenmişler, istedikleri olmamış ama hâlâ içlerinde ukte kalmış yastığa kafalarını koyduklarında kavuşamadıkları aklına geliyor konusu açılınca ağlıyor bunu hiç yaşamak istemiyorum
+1 yılsorun yapan onun ailesiyse direkt tekmeyi vuruyosun. senin ailense çocugun vaktını calma umutta verme.
00 Yorumla
+1 yılCocuk terbiyeli biri gibi gorunmuyor mu ondandir diye tahmin ediyorum ama yanlis anlama beni sadece dusuncemi soyledim
00 Yorumla
+1 yılAilenin onayını almazsan iki yakan bir araya gelmez
10 Yorumlaİkinizde ailelerinize bu kişiyle birlikte mutlu olduğunuza inandırın bencee
00 Yorumla
+1 yılBence evlenme çünkü aileler ilerde çok sıkıntı çıkartır evliliğinizi yıpratır
00 Yorumla
+1 yılkaçabilirsiniz bir süre sonra mecbur isterler
00 YorumlaHersey istediğin gibi olmuyor ne kadar seversen sev aile yok dıyorsa yok
00 Yorumla
+1 yılmusaıtsen dm den dertlesebılırsız ve bı cozum bulabılırz
01 Yorumla- +1 yıl
Ne sıfatla?
Gizli Üye(25-29)+1 yılonaylamadılar evlendim, 10 senedir birlikteyiz, gerçekten seviyorsanız savaşmaya değecek :)
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok sevindiiim mutluluğunuz daim olsun💖 inşallah bizde sizin kaderinizi yaşarız
Cevap sahibi+1 yılsağol canım umarım siz de en birlikte en güzel geleceği yaşarsınız 🖤
- +1 yıl
Her kiz senin gibi yapamaz sen soz dinlemeyen birisin ondan evlenmissin
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılAynı şeyi yaşadım 🥹
02 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu peki sonra🥲
- +1 yıl
burada anlatmak istemiyorum
+1 yılokuyamadım ama neden istemiyor aileniz?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılKaçıp evlenin başka çare kalmamış…
00 Yorumla Peki arzu bu ilişkinin neresinde?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.
+1 yılNeden istemiyorlar onu
00 Yorumla Aile sorun çıkarınca da Pek mutlu olunmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. İkna etmeye devam ederim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Kendi başınıza hareket edin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaşım neden istemiyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstememe sebepleri ney?
00 Yorumla
+1 yılciddi söylüyorum
kaçın02 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂bazen o kadar çıkmaza giriyoruz ki onu bile düşünüyoruz ama mesleğini tehlikeye atmak istemiyorum polis olduğu için ailelerimizi ikna edebilsek her şey çok güzel olacak. Umarım nasip etmeden girilen sınavdayızdır bu cefanın sefası vardır
- +1 yıl
mesleği niye sıkıntıya girsin ki, sen rızan olduğunu söylediğin sürece kimsenin umrunda olmayacak resmi olarak
Sakin evlenme🙄
00 Yorumla
+1 yılHiç başlama. Tavsiye etmem
00 Yorumla
+1 yılÇok saçla davranış biçimi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok zor bir durum 🥺
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİstememe nedenleri ne ise o konular üzerine düşünüp çözüm üretmeye çalışabilirsiniz.
+1 yılAile doğruyu soyler
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer