Ailemle sevgilim arasında kaldım. Çok kötüyüm, artık hangi yoldan gideceğimi bilmiyorum. Yardım edin :(

18 yasındayım 1 yıldır birlikte olduğum biri var. İkimizde yurt dışında yaşıyoruz burda büyüdük, o çok serbest yetişti, diskolara giden, içen, bir sürü kızla aynı anda konuşan bir tipti. Bana aşık oldu ve hepsini bıraktı ortak kız arkadaşlarımız vardı onları da bıraktı kısacası geçmişindeki her şeyi sildi geçmişle alakalı şeyleri konuşmamı bile yasakladı o ben değilim ben kendimi seninle buldum diyor..

Benim ailem çok tutucu böyle şeylere karşılar. Onun ailesi biliyor, fakat benim ailemde bir tek ablamın haberi var.

Gizli tutuyoruz ilişkimizi ıssız yerlerde buluşuyoruz onun yanında huzur buluyorum..

Asıl mesele benim ailem buna çok karşı olacak ve eğer öğrenirlerse hiç affetmeyecekler. Er ya da geç ben birini seveceğim yani görücü usulü evlenecek değilim bunu çok iyi biliyorlar ama yine de kabul etmeyecekler. ablam bilse de karşı annemi babamı üzme en azından onunla buluşma diyor.

Ben ortada kaldım. İlk aşkım her şeyim o benim onu ben değiştirdim. Çok seviyorum onu. Benim için gözyaşı dökmüş biri.

Bir yanda da ailem onların yerini kimse tutamaz biliyorum.. onlar her ne olursa olsun bu duruma karşılar.

Ben üzmek veya üzülmek istemiyorum.

Sizce napmalıyım?
Ailemle sevgilim arasında kaldım. Çok kötüyüm, artık hangi yoldan gideceğimi bilmiyorum. Yardım edin :(
Cevapla