Çok mutsuz kötü zamanlar gaçiriyorum bunu nişanlıma yansıtmamaya çalışıyorum ama olmuyor ilişkimizi etkiliyorum. Ne yapabilirim?

Aile içinde çok ciddi zor dönemlerden geçiyoruz. Abimin evliliği bitiyor boşanma aşamasında küçük yiğenimiz var. Çok çok zor dönemler. Uyku düzenim tamamen bozuldu artık geceleri uyandığımda uykumda ağladığımı farkediyorum. Gittikçe asabileştim. Nişanlım başka şehirde yanımda olmaya çalışıyor ama ufacık bir şeyde sinirleniyorum uzaklaşıyorum. Sorunlarımla onu yoruyormuş o bana acıyormuş gibi hissediyorum. Çok çokk garip. Geçtiğimiz zorlu süreç ilişkimi etkiliyor bende bi haller var. Ne yapabilirim önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim 🌼
Çok mutsuz kötü zamanlar gaçiriyorum bunu nişanlıma yansıtmamaya çalışıyorum ama olmuyor ilişkimizi etkiliyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla