Nişanlım ile doğru düzgün görüşmüyoruz. Bu durum ilişkimize zarar verir mi?

10 gün oldu ve biz daha görüşmedik. Neden kadar bu buluşmak istemiyosun deyince çok yoğunum anla beni diyor. Ama nişanlılık döneminde gezmek bişeyler yapmak istiyorum ben haftada 1 falan görüşüyoruz. Bu durum canımı sıkmaya başladı ne yapmalıyım
Nişanlım ile doğru düzgün görüşmüyoruz. Bu durum ilişkimize zarar verir mi?
Cevapla