Eşimle zıt karatere sahibisiz ama birbirmizi seviyoruz anlaşmakda hep sorun yaşıyoruz nasil bunu cözeriz?

1 yıldir evliyim eşimle severek evlendik ancak sevgili oldukdan 8 ay sonra evlenme merasimleri basladi ve erken oldugu icin esimi cok taniyamadim desem daha dogru olur cunki daha onemlerde ikizide tam anlami ile gerçek yuzümuzü göstermemistik eşim daha cok sosyal medayada dolaşmayı ya da gezmeyi tozmayi cok heyecanli asiri pozitif bi karater bense biraz daha sessiz sakin takılmayi seven daha cok kitap okmayi dizi izlemeyi seven biriyim daha soft sakin biriyim iste biz sevgiliyken uyum saglamaya calisıyorduk esimle o bana ben ona evlenince uyum saglamak bi yere kadar oldu daha sonra ikimizde kendi köşemize çekildik mesela esim hakaretleri muzikleri sever bense caz muzikleri severim esim odanin rengi mavi yesil falan olsun ister bense daha cok beyaz tonlarinda isterim yani zıt karakterleriz esim surekli benden ilgi istiyor ancak sorun şu ben ona ilgi gosteriyorum zaten ama o göstermiyorsun diyo yani napıyım ben birbiemizi seviyoruz ama ikimizde hep beklenti icindeyiz birbirimizden aslinda cogu isteklerimizi karsılayamıyoruz birbirimizin
Eşimle zıt karatere sahibisiz ama birbirmizi seviyoruz anlaşmakda hep sorun yaşıyoruz nasil bunu cözeriz?
Cevapla