Eşimle birbirimizi çok seviyoruz ama anlaşamıyoruz ne yapmalıyım?

Öfke kontrolü hiç yok ufak bir şeyde hemen alevleniyor sonra pişman oluyor ben artık karşısında konuşmaya korkar oldum dün yine kavga ettik bugün özür diledi hataliyim dedinkayhvalti vs hazırlamış ama kalbimi kırdıktan sonra neye yarar ki bu bir iki kere olsa neyse ama sürekli oluyor.
Kafa yapımız zaten hiç uymuyor ailesi ile anlasamiyorum ama sırf eşim için saygıda kusur etmem gelirler giderler ses çıkarmam ne derlerse o sanırım çok fırsat verdim onlara ama eşimi çok seviyorum o kadar çok seviyorum ki kendimi unuttum onunla böyle olmak çok canımı yakıyor
1 senelik evliyim daha anneme 1 gün olsun mutsuzum demedim agladiysam gozyasimi kendim sildim anne iyiyim dedim ama anneme ne kadar farketmeden de anlıyor o kadar mutsuzum ki bazen ölmek için dua ediyorum eşimden ayrılamam onsuz nefes dahi alamam ne onunla ne de onsuz olmuyor ne yaparsa yapsin sevgim gram eksilmiyir
Eşimle birbirimizi çok seviyoruz ama anlaşamıyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla