Benim nişanlım digerleri gibi degil. Hani diger erkekler sadece yaninda gelir kadin bunu begendim bu olsun der sen de begendin mi diye oylesine sorar gelin damadin fikrini. Damatta he der ve esyayi alır😊 damat icin esya degil parasi önemlidir hani. Bizde oyle degil.
esya bakmaya gidiyoruz bu guzelmis diyorum bence guzel degil bak su daha guzel diyor. Camasir makinesi alacagiz bu iyi diyorum yok programi az, kilosu fazla olsun, su daha iyi. Hem bu markayi sevmiyorum ben falan diyor. Yani ne onun dedigi oluyor ne benim. Benim begendiklerimi o begenmiyor, bende onunkileri. Supurge alacagim ona bile karisiyor. Diyorum sen mi kullanacaksın, sen supureceksen evi begendigini al diyorum.
Para konusu sıkıntı degil bunu kendi de sıkıntı etmiyor. Ama bunu begenmedim, bu olmasin diyor ortak noktada bulusamiyoruz. Benim dedigim olsun demiyorum. O evde sadece ben yaşamayacağım. Onun zevki begenmesi de önemli. Ama gosterdikleri, onun begendikleri de benim icime sinmiyor. Hani bana gosterdiklerini begensem, işlevselligini falan tamam sorun yok. Gidip oturma grubu begeniyor. Çok şık duruyor ama sadece oyle duruyor. Yani sadece oturabiliyorsun. 2+1 evimiz var. O koltuklarin gorselligi gibi işlevsel olmasi da onemli. Açılıp yatak olsun istiyorum ben misafir gelir yatar diye o bu detaylari düşünmüyor. Gitmis benden habersiz o begendigi, sadece oturmak icin olanı almis.(uzanip yatamazsin bile. Alti ahsap, ustune minder koymuslar. Balkon oturma grubu gibi dusunun onun gibi modeli) cok sinirlendim kavga ettik. Onca cesit vardı ikimizin ortak paydada bulusabilecegi seyler alabilirdik. O zaman bende gidip kafama göre begendiklerimi mi alayim simdi? Boyle maddi, cansiz seyler icin kavga etmek cok sacma ama bu esyalarin islevselligi onemli net 10 yil kullaniyorsun sonuc olarak.
esya bakmaya gidiyoruz bu guzelmis diyorum bence guzel degil bak su daha guzel diyor. Camasir makinesi alacagiz bu iyi diyorum yok programi az, kilosu fazla olsun, su daha iyi. Hem bu markayi sevmiyorum ben falan diyor. Yani ne onun dedigi oluyor ne benim. Benim begendiklerimi o begenmiyor, bende onunkileri. Supurge alacagim ona bile karisiyor. Diyorum sen mi kullanacaksın, sen supureceksen evi begendigini al diyorum.
Para konusu sıkıntı degil bunu kendi de sıkıntı etmiyor. Ama bunu begenmedim, bu olmasin diyor ortak noktada bulusamiyoruz. Benim dedigim olsun demiyorum. O evde sadece ben yaşamayacağım. Onun zevki begenmesi de önemli. Ama gosterdikleri, onun begendikleri de benim icime sinmiyor. Hani bana gosterdiklerini begensem, işlevselligini falan tamam sorun yok. Gidip oturma grubu begeniyor. Çok şık duruyor ama sadece oyle duruyor. Yani sadece oturabiliyorsun. 2+1 evimiz var. O koltuklarin gorselligi gibi işlevsel olmasi da onemli. Açılıp yatak olsun istiyorum ben misafir gelir yatar diye o bu detaylari düşünmüyor. Gitmis benden habersiz o begendigi, sadece oturmak icin olanı almis.(uzanip yatamazsin bile. Alti ahsap, ustune minder koymuslar. Balkon oturma grubu gibi dusunun onun gibi modeli) cok sinirlendim kavga ettik. Onca cesit vardı ikimizin ortak paydada bulusabilecegi seyler alabilirdik. O zaman bende gidip kafama göre begendiklerimi mi alayim simdi? Boyle maddi, cansiz seyler icin kavga etmek cok sacma ama bu esyalarin islevselligi onemli net 10 yil kullaniyorsun sonuc olarak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer