Eşimin kızını ben büyüttüm. Şimdi de boşanıyoruz ama kız bende kalmak istiyor. Ne yapsam?

5 yıldır evliyim. Kızımı neredeyse ben büyüttüm , evlendiğimde 7 aylık falandı. Uzun zamandır deniyoruz ama, Anlaşamadığımız için boşanmaya karar verdik. Aşırı bağlandık. Boşanacağımızı söyledik. Babasına sen git, annem kalsın falan diyor. Kan bağı olmadığı için mahkemede velayet durumları falan olmayacak tabi. Annemler abartma, sen doğurmadın falan diyor ama üzülmemi engelleyemiyorum.
Eşimin kızını ben büyüttüm. Şimdi de boşanıyoruz ama kız bende kalmak istiyor. Ne yapsam?
Cevapla